StripEvent

Discussie in 'Overig archief' gestart door DarkDevilDude, 23 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. |-|ans

|-|ans Forummeester

Ik denk dat velen kampen met die lege wolkenrij.. je hebt er zo in elk geval niets aan en je kunt je blauw kopen aan items waarvan je vooraf niet eens weet of die er wél op passen.. en hoe graag ik ook die items wil, ik ga me toch niet voortdurend ergeren met die stripevents waar je inderdaad veel voor moet doen en nauwelijks iets voor terugziet?!

2. goldtrix

goldtrix Gevorderde

Goh, ik erger me daar niet aan. Die wolkenrij vullen zie ik als een uitdaging. :p

3. boerin5260

boerin5260 Junior expert

ik heb de eerste strip ingeleverd 2de ben ik niet eens aan begonnen is 2 keer niks dus lekker spullen in me voorraad laten staan

4. yvon61

yvon61 Forum-analist

Ben er ook maar vanaf gebleven, is de moeite niet.

5. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Aangezien dit meer een kletsdraadje is ipv een vraag volgt er een kleine verhuizing :)

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  6. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Gek hé... dat al mijn vragen uitkomen op kletsdraadjes hahaha

Heb je koek?

7. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Is ook een kunst op zich...
    Ik heb kletskoppen en boerencaké voor je xD

[​IMG] [​IMG]

8. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Goedemorgen Klaartjuh ik vind je geweldig en nog bedankt voor de Cake en de koekjes ik ben er gek op
    Fijne dag nog:)

Klaartjuh vindt dit leuk.
  9. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Heb ze beide ook even gespeeld na bovenstaande gelezen te hebben. Het is waar, de beloningen zijn om te huilen, naar het geen wat je in moet leveren. Helemaal wat betreft de EP en BD beloningen

De uitkomst van een knechtencoupon was bij de 2e strip, 1 keuze te makenuit: 5 suiker, 3 uur knechten coupon (die gelijk in gaat) of 5 alruin.
    Uitkomst strip 1 keuze te maken uit: 5 alruin, recept voor marsepein, 2 vaksding.

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.