Strandclub

Discussie in 'Help archief' gestart door hendrika73, 28 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Deze vraag is al vaker langsgekomen. Maar ik kan niet ontdekken of er met dit sier item wat wordt gedaan zodat het ook op de wolk geplaatst kan worden. Bij het huidige event hebben we weer een 2 vaks item nodig en gelukkig had ik nog een "Santa's kleine hulp" maar ik heb ook nog bergen "strandclubs" in de schuur. Zijn er al plannen om dit item ook op de wolk te kunnen plaatsen?

2. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Dit heeft geen prioriteit, ik heb er al eens eentje op de sierweide gezet maar dat zet ook geen zoden aan de dijk behalve dat het plaats inneemt

3. hendrika73

Ik heb 11 van dingen en laat ze maar in de inventaris staan. Geen ruimte op de sier/schateiland. Maar het zou fijn zijn als ze er "even" prio aangeven zodat ze op de wolk kunnen. Er worden veel nieuwe dingen bedacht maar dit soort "kleine" dingen blijven liggen.

4. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Ja, mijn idee. Ik heb er 17 die in mijn inventaris aan het verstoffen zijn en als ze nu ook nog iets zouden opleveren 180 EP en daar doet het item 12.00 uur over en ik geloof dan x 5 dus een vetpot is het ook nog niet eens en op een wolk zou het meer dan welkom zijn ook bij mij

5. tootje

tootje Commandant van het forum

Práát me niet van tweevak items die nodig zijn voor wolkenrijen...:cry:

omaatje75, hendrika73 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  6. sanneman1969

sanneman1969 Regelmatige auteur

Dankzij mijn gulle buren heb ik 56 van die dingen. Ik plaats ze op mijn siereiland en als ze ' op' zijn verwijder ik 'm weer en plaats een nieuwe. Maar ik blijf ze krijgen en de voorraad stapelt zich op

7. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Fijn hè zulke leuke cadeautjes

8. |-|ans

|-|ans Forummeester

Tja.. ze zijn niet eens fatsoenlijk stapelbaar.. :(

tootje vindt dit leuk.
  9. hendrika73

Daarom zou het ook zo fijn zijn dat ze op de wolk kunnen.

10. BaukeS

BaukeS Halfgod

is dit niet meer een idee, dan een vraag?

11. hendrika73

Ik plaatste het hier omdat het een vraag is die vaker langs is gekomen. Typ "strandclub" maar eens in de zoekfunctie. Dan kom je veel vragen tegen over dit onderwerp. Daarom plaatste ik hem in deze groep.

12. BaukeS

BaukeS Halfgod

ah, vandaar, tja ik heb mijn buren gewoon duidelijk gezegd, wat ik graag als cadeas krijg (vooral parfum) en dus krijg ik die dingen als strandclubs niet.
    en zo wel, heb ik altijd nog een klein plekje in mijn siertuin, waar ik em kan neerzetten tot hij klaar is en hem dan weer verwijderen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.