storing

Discussie in 'Help archief' gestart door NJW3, 18 Mei 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NJW3

    NJW3 Junior expert

    Ik word steeds de farmerama afgegooit, zijn er soms technische storingen.
    Bloemetje blijft maar draaien.
    Ben ik er eindelijk op, haal ik mn eventgewas binnen, wil ik nieuwe plaatsen, staat er er zijn verbindingsproblemen, word ik weer uitgelogd, bij opnieuw inloggen kan ik weer opnieuw beginnen.
    Er is dus niks gebeurd van wat ik daarvoor had gedaan.
    Aan mn internet ligt het in elk geval niet.
    Help....mn event haal ik zo niet
     
  2. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Bij Farmerama zijn er geen storingen.
    De verschijnselen die je noemt duiden ook op een lokaal probleem.

    Het kan zijn dat het tijd is dat je je pc opschoont, zowel de browsercache leegmaken als de Flashcache.
    Als daar teveel “oude” rommel in staat dan kan de verwerking van oogsten en zaaien in het honderd lopen.

    Maar bij wat je beschrijft denk ik ook aan een andere mogelijkheid. Het lijkt namelijk ook veel op een verbindingsprobleem.
    Dat kun je oplossen door de stekker(s) van je modem en/of router (als je deze als losse apparaten hebt dus beide) gedurende twee minuten uit het stopcontact te halen.
    Sluit eerst je pc/laptop af. Daarna de stekker(s) van modem/router uit het stopcontact. Vervolgens modem/router weer stroom geven en tenslotte je pc/laptop weer opstarten.

    Daarmee zouden je problemen weer een hele tijd voorbij moeten zijn.
     
    Sintra98 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  3. NJW3

    NJW3 Junior expert

    bedankt voor je antwoord.
    Ik heb de rounter uit en later weer aangedaan, dit was het niet.( kon ik me ook al niet voorstellen omdat mn zoons ps het wel deed)Ik zit nu op mn zoons laptop, daar doet hij het gewoon gelukkig.
    Hoe maak ik browsercache en flashcache schoon. Ben niet handig met laptops
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  4. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Ik heb dat ook weleens dat het bloemetje blijft draaien en refresh ik het weer en kan ik weer verder:music: vervelend is het wel even, ik gebruik Progamma Ccleaner maar er zijn meerdere om je pc op te schonen.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.