storing

Discussie in 'Help archief' gestart door fablim, 16 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Stuur een ticket dan kijkt support het na en boekt er oogstbonus bij.

Even afwachten tot bekend is wat er in het compensatiepakket zit, je bent niet de enige die een kc heeft ingezet.

Borkie vindt dit leuk.
  2. Balimena

Balimena Forumbeginner

Ik vind het wel belachelijk dat mensen niet in hun Premium account kunnen.. je zou toch verwachten dat die als eerst weer naar binnen zouden mogen...

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. hoppetje

hoppetje Regelmatige auteur

Het probleem is ontstaan met premium... 2 opties of niemand naar binnen of de niet premium boeren wel op hun boerderij laten. Gelukkig is er gekozen voor dat de niet premium boeren wel naar hun boerderij kunnen.

o_Ok voor mij betekend dit dat ik niet binnen kan

Iedereen succes die bezig is met het verhelpen van deze storing.

Laatste bewerkt: 16 Mei 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  4. didi1627

didi1627 Junior expert

Het is geen keus om eerst de niet betalende accounts weer toegang te geven. Dat is netjes uitgelegd, de premium accounts geven nu de problemen. En er is ook gezegd dat zij extra gecompenseerd gaan worden. Het is zeker niet leuk voor ze, maar BP kennende komen ze echt wel met een mooi pakket straks. De mensen doen nu wat ze kunnen. En dat was tot nu toe dus alleen de niet betalende accounts weer toegang geven.
    Gaan klagen hier over helpt niet echt, en is ook een beetje dom.

tesser78 en Borkie vinden dit leuk.
  5. dulce1957

dulce1957 Actieve auteur

gelukkig kan weer op de boerderijen komen. snel mijn dieren bevrijd uit de fokstal. nu hopen dat de problemen snel achter de rug zijn.
    wens de operators veel sterkte bij het oplossen ervan.

6. EllaBaila

EllaBaila Forumleerling

Oef, terug kunnen inloggen.
    Vlug de veldjes geoogst en ingezaaid voor de nacht :)

7. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Maar dat gaat dus niet, want die accounts zijn stuk. En het hele spel dichtgooien is natuurlijk ook geen optie. Dit is gewoon overmacht, niks aan te doen. En de premiums worden netjes gecompenseerd.

Borkie vindt dit leuk.
  8. cverhagen

cverhagen Gelegenheidsauteur

blij ik ben er weer ,maar ben wel knechten kwijt ,gekocht van farmmunten vandaag gr Corrie.

9. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Wacht nou eerst even dat compensatiepakket af. Daar zullen gerust knechten in zitten, want ik denk echt niet dat jij de enige bent die knechten had ingezet, en supervoer, en supermest, en witte onschuld en de hele rimram. Wat dat betreft is aanvang event wel het slechtste moment voor zo'n megastoring, en niet alleen voor de spelers.

-ZombieGirl- vindt dit leuk.
  10. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

ik wacht wel als premium boer laat het extra compensatiepakket voor premium maar komen

hulst, Daxter1966 en Borkie vinden dit leuk.
  11. jobi9

jobi9 Forumleerling

Ben benieuwd hoeveel dagen het er gaan worden ……. Kan ook niet op mijn hoofdaccount komen (bibi9999999)
    Voordeel nu kan ik op deze boerderij gewas zaaien waar ik op baha tekort van hebt (voor het event)
    Nadeel kan het op mijn andere boerderij niet en dat is erg jammer kan daar ook nog genoeg gebruiken (zaai bijna nooit op baha)

Ps kun je nu nog wel met je premium account op forum komen (niet geprobeerd namelijk)

-Coco1968- en Borkie vinden dit leuk.
  12. RonSchoof

Nee helaas niet.
    Premiumboeren die toch op het forum willen doen er goed aan en nieuw account met vergelijkbare naam te maken. Als je de introductie niet speelt word je geen kuiken, dus je pest geen mentor. Maar je kan wel meteen weer op het forum.

Edit
    Ik lees in de praatgroep dat je als premiumboer wel naar het forum komt als je inloggevens hebt gebruikt, de boodschap in hetnrode kader hebt, en op die pagina op de knop community klikt. Ik kan het niet uitproberen, als moderator kan ik altijd op het forum en bovendien ben ik geen premium.

Laatste bewerkt: 16 Mei 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  13. -doppie-

ron hoe kom ik hier dan nu op het forum ik ben premium en zit nu op forum via het scherm op community en dan forum

Sintra98 en Borkie vinden dit leuk.
  14. bibi9999999

bibi9999999 Teller

:) Kan wel
    inloggen krijg je de melding en dan onder op balk Community klikken en dan op naar het forum
    Dan zit je wel onder je eigen boerderijnaam op het forum :)
    Zag nml al meerdere premium boeren op forum (en in praatgroep zei 1 dit)

-Coco1968- en Borkie vinden dit leuk.
  15. RonSchoof

zie mijn edit hihi

Sintra98, -Coco1968-, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. hoppetje

hoppetje Regelmatige auteur

@Ron,

Ik kan wel op het forum komen. klik op inloggen en dan krijg je de tekst te zien dat het een paar dagen kan duren, daarna naar beneden scrollen en op forum klikken en zie hier op het forum en mogelijkheid tot schrijven.

Borkie en Anne.1980 vinden dit leuk.
  17. popje4

popje4 Levende forumlegende

Ik kan er nu ook in onder mijn eigennaam geen idee hoe maar.....ik ben er....

Borkie vindt dit leuk.
  18. Anne.1980

Anne.1980 Forumleerling

Mijn begeleiders zijn beiden Premium en zij kunnen er nu dus niet in, de betalende en trouwste spelers worden hierdoor het meest getroffen dat is wel erg kwalijk voor hen en zij hadden verwacht dat zij er zonder Premium wel in zouden kunnen maar dat was dus te moeilijk om te realiseren Zij voelen zich hierdoor wel achtergesteld te meer dat dit nog enkele dagen gaat duren.
    Zij zullen hun Premium dus gaan heroverwegen, want dit is voor mijn begeleiders onbegrijpelijk dat deze maatregel is genomen.
    en de ervaring heeft hen geleerd dat de compensatie bij lange na de schade - lees achterstand - die hierdoor ontstaat niet gecompenseerd kan worden. Niet Inloggen is straf en een vorige keer ook niet goed opgelost.
    Namens mijn begeleiders User: Anne.1980 ID:2259864

19. -doppie-

Om dit nu al te zeggen is te vroeg ben zelf ook premium dus ik wacht af ,heb dit als premium nog nooit meegemaakt dus is ook nog nooit een compensatie voor premium geweest dus zal wel goed komen met premium accounts. En je begeleiders kunnen wel op het forum komen.

Anne.1980, Sintra98, hulst en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. RonSchoof

Het is heel sneu voor je begeleiders en voor alle andere premiumboeren ook.
    Maar het probleem is nu eenmaal dat de premiumaccounts door de bug op hol waren geslagen en dat moet eerst worden rechtgezet (teruggedraaid) voor de accounts weer kunnen meedoen.
    En dus kunnen de premiumaccounts nu niet in het spel en alle andere accounts wel.

Het alternatief, iedereen enkele dagen niet laten inloggen terwijl met de niet-premium accounts geen probleem is, dat was voor het Farmerama -team niet acceptabel. Voor de premiumaccounts volgt extra compensatie, en BP is nooit krenterig als er door een fout aan hun kant iets is misgelopen.
    Door alle geplande events uit te stellen tot iedereen weer online kan wordt gezorgd dat de schade zo beperkt mogelijk wordt gehouden.

Anne.1980, tesser78, Sintra98 en 7 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.