Storing Ideal?

Discussie in 'Help archief' gestart door Mary081266, 29 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mary081266

    Mary081266 Forumbeginner

    Hallo,

    Kan het zijn dat er een storing is met de ideal betalings mogelijkheid?
    Ik heb al twee dagen geprobeerd er wat te kopen maar ik krijg steeds een foutmelding.

    Groetjes Mary
     
  2. Toontje2

    Toontje2 Forum freak

    lijkt me stuf dat er zo lang een storing zou zijn. Heb je wellicht een printscreen van de foutmelding zodat we een en ander na kunnen vragen?
     
  3. Mary081266

    Mary081266 Forumbeginner

    ja ik heb een printscreen maar weet niet hoe ik die hier moet invoegen.
     
  4. RonSchoof

    RonSchoof Levende forumlegende

    In de Forum-F.A.Q https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-forum.4740/#post-15908 (halverwege deze post) staat keurig beschreven hoe je een plaatje invoegt.
    Als het daarmee niet lukt dan even melden dan gaan we het stap alsnog proberen.

    Een afbeelding uploaden kan naar vele gratis websites, bijvoorbeeld http://www.imgdumper.nl/
    Je kan daar een account aanmaken voor later gebruik maar voor een enkele printscreen hoeft dat niet.
     
  5. Mary081266

    Mary081266 Forumbeginner

    Ok heb het gevonden.

    [​IMG]
     
  6. Toontje2

    Toontje2 Forum freak

    Ik neem aan dat je cookies en cache al geleegd hebt. Zelf heb ik dit probleem niet, maar heb het in ieder geval doorgegeven aan de betreffende afdeling.
     
  7. Mary081266

    Mary081266 Forumbeginner

    Had ik gedaan ja,inmiddels doet ideal het weer.
    Wat het nu geweest is weet ik dus niet.
     
  8. Toontje2

    Toontje2 Forum freak

    Blij dat het in ieder geval weer werkt. Zal dat ook doorgeven aan de betreffende afdeling.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.