STOP: Lees dit eerst voordat je gaat posten!

Discussie in 'Beginners' gestart door Toontje2, 30 November 2013.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL

    Graag van iedereen even de aandacht voor het volgende:

    Zorg dat je, voordat je een vraag stelt, altijd eerst het volgende doet:
    Kijk in het subforum F.A.Q. Daar staat uitleg over van alles en nog wat over het spel.

    Gebruik de zoekfunctie van het forum. Klik bovenaan het forum op "Zoeken" om hem te gebruiken. Je kunt de zoekfunctie ook gebruiken om de F.A.Q. te doorzoeken. Om in topics te zoeken kun je bovenaan het topic op "zoeken" klikken. Om een pagina te doorzoeken kun je op ctrl+f drukken (dat werkt op alle pagina's.) Als je bij de zoekfunctie klikt op Geavanceerd zoeken krijg je meer opties die erg handig kunnen zijn, maak daar gebruik van. Zo hoef je voor een vraag over de woelige weide niet de Speakers corner te doorzoeken. Je kunt een bepaald forum of een bepaalde categorie selecteren om in te zoeken
    Uitgebreide uitleg: Uitleg zoekfunctie

    Lees altijd de stickies in het forum waar je je vraag wilt stellen. Stickies zijn de topics waar "belangrijk" voor staat die bovenaan in het subforum staan. Controleer ook, om stomme vragen te voorkomen, of je onderwerp niet toevallig al besproken wordt. Vaak komt het voor dat er vlak na elkaar 2 keer dezelfde vraag gesteld wordt. Dat is nergens voor nodig.

    Klik op de volgende link voor tips voor problemen met het spel.
    Technische vragen en oplossingen

    Korte handleiding hoe je beter antwoord kunt krijgen op je vraag:
    Als je bij een probleem al geprobeerd hebt om op f5 te drukken, opnieuw in te loggen enz. geef dat dan aan. Doe je dat niet, krijg je eerst een reactie waarin je dat wordt aangeraden terwijl je dat al gedaan hebt. Geef dus altijd aan wat je al hebt geprobeerd.

    Zorg ook dat je je vraag duidelijk stelt. Gebruik daarvoor voldoende maar niet overbodig veel hoofdletters en interpunctie, en controleer of je geen typfouten hebt gemaakt en of de zinnen goed lopen. Posts zonder interpunctie of met te veel hoofdletters worden gauw genegeerd.

    Fout:
    ik kan neit inlogegn hoe komt da:confuse d:

    Goed:
    Sinds vanmorgen kan ik niet meer inloggen. Het spel geeft aan dat mijn wachtwoord onjuist is maar dat is niet zo. Ik heb mijn cookies en cache verwijderd en mijn browser herstart en nog steeds kan ik niet inloggen. Mijn user-ID is 22441. Wat moet ik nu doen?
     
    Woesh, Giraffe-Nell01 en nymphje vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.