stookpotten.

Discussie in 'Help archief' gestart door Paulien64, 22 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paulien64

Paulien64 Regelmatige auteur

Hoe kom ik aan die stookpotten voor de nieuwe quest? Ik ben aan het zoeken geweest, maar kan niets vinden! Ik hoor het graag! gr; Paulien64

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Het zijn kookpotten, maar die komen uit de nieuwe werkstal van de ezels. Die kan je als je voldoende gereedschap hebt bouwen in de werkplaats in de stad. Veel succes;)

3. Paulien64

Paulien64 Regelmatige auteur

Bedankt voor het snelle antwoord. Maar als je die stal hebt neergezet, duurt het toch erg lang voor die kookpotten gemaakt zijn? Ik heb nog een vraagje: komt dat oud-ijzer als item uit de grond? Gr. Paulien.

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

De meeste werkstallen duren lang voor ze klaar zijn. Je kan er ook meer bouwen als je daarvoor het gereedschap hebt, dan gaat het wat sneller om meer potten te krijgen. Hou er wel rekening mee dat ze naast voer ook ezels gebruiken. Er zijn ook een paar ambachtsproducten waardoor je werkplaatsen sneller klaar zijn.

5. HippoFlippo

HippoFlippo Gelegenheidsauteur

Ik heb vooral oud metaal uit XXL gereedschappen gekregen:D

6. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

ik heb er nu 4. zover ik kan nagaan zijn ze van de gereedschap kistjes van de buren. Ik heb geen plaatje van metaal uit de grond zien komen.
    Gereedschap kistjes uit de ezel quests hebben niets opgeleverd.

7. dustie20

dustie20 Forumbeginner

hallo hoe kom ik aan oud metaal?

8. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Metaal komt uit de grond, net als andere gereedschappen. En ze komen ook uit gereedschapskistjes (van je buren of van de quests in de stad.)
    Maar ze komen heel spaarzaam uit de grond. Dus het kan best een tijdje duren voordat je de eerste ketelsmederij kunt bouwen.

9. noa-isa2011

noa-isa2011 Forumbeginner

ja ik barst van de gereedschappen behalve oud metaal daar heb ik niks van balen dus

10. 123Pien

123Pien Forum freak

Ik heb zojuist de Tuinshow, opdracht 6 (2e fase) ingeleverd. In de beloning zaten 2 XXL gereedschapskisten. En jawel hoor....2 x oud ijzer gekregen :D

11. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

juist, als je nog gereedschapskisten kunt halen uit de quests, dan heb je mazzel, daarom is het misschien goed dat je het laatste level van de lopende volle maan kan halen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.