Stickers

Discussie in 'Overig archief' gestart door kerkdijk, 31 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kerkdijk

    kerkdijk Forumkenner

    Hallo allemaal.

    Ik hou van mijn stickerboek en ben altijd bij elk event blij als ik die weer heb kunnen bemachtigen.
    Nu met het nieuwe boek zijn er lege plekken van stickers die ik niet heb kunnen halen in mijn begintijd van farm.

    Ik vindt het erg jammer en zou graag zien dat er een mogelijkheid komt om stickers alsnog in je bezit te krijgen. Koop/of tijdens de ruil?

    Natuurlijk moet je er zelf voor werken tijdens een event, maar als je beginner bent is het vaak niet mogelijk om een event geheel te spelen ( zo mis ik ook de ontbrekende stickers)

    Mss kan BP eens naar deze optie kijken?

    Laat je menig achter als je ook een stickerliefhebber bent :) ( of niet).
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  2. zeij001

    zeij001 Junior expert

    goed idee sonja.
     
  3. penny1944

    penny1944 Actieve auteur

    Goed idee.
     
  4. Kabouter_1

    Kabouter_1 Doorzetter

    best een prima idee.. die strickers zijn toch een soort trofeeën geworden op de boerderij
     
  5. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Helemaal mee eens, mis ook nog een paar stickers :D
     
  6. Venicia

    Venicia Junior expert

    Goed idee
     
  7. omaatje75

    omaatje75 Forum-ambassadeur

    k Wil ook sóó'graag mijn oude plakboek terug!!!
     
    Gert-Jannetje en -robijn- vinden dit leuk.
  8. -moeders-

    -moeders- Gelegenheidsauteur

    he he he eindelijk heb ik door hoe het moet ;) en toch ben ik niet blond:p

    Ik wil ook graag de oude versie terug hebben net als omaatje :D
     
    Gert-Jannetje en -robijn- vinden dit leuk.
  9. tootje

    tootje Commandant van het forum

    Zou het aan de leeftijd liggen :p xD

    ...maar voor oude boeren (zoals Sonja :p),
    die heel trouw ieder event uitspelen zou het een mooie optie zijn... Ruilen trouwens ook, maar ik denk niet dat je met de beloning van anderen mag gaan pronken....:wuerg:
     
    -robijn- vindt dit leuk.
  10. Lieve

    Lieve Halfgod

    Goed idee, maar moeten we wel extra bladen krijgen in het album
    Ik dacht dat er voorheen over geklaagd werd
     
  11. kerkdijk

    kerkdijk Forumkenner

    Helemaal mee eens "niet pronken met andermans veren :p:p).
    Kopen zou dan een goede oplossing zijn, dan wordt het gedaan door de echt "liefhebbers".
    Mss kan het via mail, op aanvraag?

    Nou ja, eigenlijk heb ik er geen kaas van gegeten maar zou ze graag compleet hebben :D.
     
    tootje vindt dit leuk.
  12. -Nigelle-

    -Nigelle- Forumleerling

    Ik vond mijn oude plakboek leuker, de Nieuwe stickerboeken die er zouden komen laten nog wel een tijdje op zich wachten of komen helemaal niet meer voor mij geen geslaagd project
     
    -robijn- en Cornelly52 vinden dit leuk.
  13. devilsdesert

    devilsdesert Forumleerling

    Ik vind het huidige plakboek nou ook niet je dat, het oude had zijn problemen. Maar ik kom nu ruimte te kort, om het netjes te doen.
     
    -robijn- en Sintra98 vinden dit leuk.
  14. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Ja ik vind het een goed idee. Ik mis ook een aantal stickers van events die ik niet kon spelen of uit kon spelen. Het zou leuk zijn dat je die zou kunnen verdienen met een speciale quest o.i.d. met als beloning alleen de sticker waarbij je dan de sticker zelf kunt kiezen en geen BD of EP. Maar dat zal wel geen haalbare kaart zijn

    Het zou ook een goed idee zijn om te kunnen kiezen tussen het oude of het nieuwe stickerboek.
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  15. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    We zouden meerder sticker albums krijgen Via een quest, of met sterren in de boom der wijsheid, maar tot nu toe,
    nog niets gevondeno_O
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  16. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    Ik kan lang niet al mijn stickers kwijt dat vind ik toch wel jammer:eek:
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Als het trofeeën zijn geworden, zijn ze niets meer waard wanneer je er ook aan kunt komen zonder dat je ervoor hebt gespeeld. Dat telt met de sieritems ook al. Persoonlijk vind ik de sieritems nog steeds meer trofeeën dan de stickers, dus het maakt me niet uit wat ze met de stickers willen doen. Voorheen keek ik bij het krijgen van een nieuwe sticker het stickerboek nog wel eens door, herinneringen oproepend. Nu zijn ze een stuk kleiner in het album, krijg ik ze niet leuk in dat nieuwe album, en in de lijst zijn ze nog kleiner. Maar daar heb ik dus geen grijze vlakjes. Mijn stickerboek is leeg en wordt dus ook nooit te klein.
     
    Gert-Jannetje en -robijn- vinden dit leuk.
  18. -robijn-

    -robijn- Forumleerling

    Ik heb heel kort in het zogezegde nieuwe stickeralbum gekeken.. ik moet bekennen, ik vindt het drie keer niets. Het oude vond ik echt veel mooier dan deze versie... kijk er niet meer naar, veel te klein voor mij persoonlijk om wat te herkennen van de plaatjes en met een loep ga ik ze niet onderzoeken of bekijken.. geen aangreep alleen mijn mening
     
    Gert-Jannetje en Sintra98 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.