Stickers

Discussie in 'Help archief' gestart door kerkdijk, 30 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kerkdijk

    kerkdijk Forumkenner

    Mijn album is niet compleet en dat vindt ik erg jammer.
    Ik mis 4 sticker uit mijn begintijd op farm toen het nog niet mogelijk was om een event helemaal uit te spelen, nu zal ik daar niet de enige in zijn.
    Wel ben ik een verwoed verzamelaarster van de stickers en is dat bij elk event ook een van mijn doelen die boven aan staan

    Vraag?

    Zou er een mogelijkheid zijn om de ontbrekende sticker als nog te kunnen krijgen/kopen.

    Groetjes, Sonja
     
    tootje vindt dit leuk.
  2. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Of misschien een optie maken dat deze ook kunnen worden geruild of weggegeven tijdens het ruilevent. Sinds de koekoekeventen en invoeren van het nieuwe stickerboek interesseren de stickers mij niet meer.
     
  3. miekekoning

    miekekoning Veteraan

    Eens met thea, ik speelde ook altijd voor de stickers. Tijd terug was er een event waarbij je geen sticker kon verdienen. Ik had het druk en besloot mede vanwege het ontbreken van de sticker het event niet te doen, na afloop kwam er alsnog een sticker want mensen hadden geklaagd grrrr. Weg vol stickerboek! En nu met het nieuwe stickerboek geef ik er ook niet meer om helaas.
    De stickers zijn gewoon veel te klein en staan nu al helemaal niet meer op volgorde. Ik had hoge verwachtingen van het nieuwe boek, zo teleurstellen.d

    Ik vind het zelf niet nodig om ze te kopen of te ruilen eerlijk gezegd. Voor mij staan de stickers voor dingen die je behaald hebt en zal het voelen alsof ik vals speel.
     
  4. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Of dat ooit mogelijk zal zijn betwijfel ik maar misschien een idee om hier een draadje te openen en te kijken wat andere spelers van dit idee vinden?

    Wellicht dat we het dan kunnen meenemen naar BP.
     
  5. kerkdijk

    kerkdijk Forumkenner

    draadje geopend, hier kan een slotje op ( als dat nog zo werkt).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.