Sterretjes in de boom

Discussie in 'Help archief' gestart door schaapje52, 9 Maart 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Boven in de boom heb ik de bekers staan. Ik heb nu 29/30. Als ik deze vol heb, krijg je dan ook boompunten of krijg je deze alleen als je sterretjes inlevert?

2. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik zou dit zou niet weten maar het max aantal boompunten is nu op 7900. Misschien heb je er wat aan

schaapje52 vindt dit leuk.
  3. schaapje52

Dank je wel. Dan ga ik kijken wat ik nog open heb staan en dat optellen bij mijn boompunten. Dan moet ik als het goed is op 7900 uitkomen.

annigjen vindt dit leuk.
  4. theav71

theav71 Levende forumlegende

Je levert geen sterretjes meer in dus lijkt mij meer dan logisch dat er dan ook geen punten bij je boompunten komen. Elk boompunt staat voor een ingeleverd sterretje.

schaapje52 vindt dit leuk.
  5. schaapje52

Oke. Ik dacht als je de bekers vol hebt, krijg je misschien ook nog wat aan boompunten omdat die ook in de boom zit. Vandaar mijn vraag en voor mij was het dus niet zo logisch. xD

Ik heb alles opgeteld en het klopt als een bus. 8) Geen sterretjes uit de bekers.:)

Laatste bewerkt: 9 Maart 2016
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.