Sterretjes halen

Discussie in 'Help archief' gestart door Vitani94, 29 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Hallo medeboertjes,

Ik ben hard bezig met genoeg sterren te halen voor de levende legende. Nu is mijn vraag welke quests het handigste zijn om te halen om de laatste 64 sterretjes te kunnen krijgen? Kortom: voor welke quests hoef je de minste moeite te doen voor zo veel mogelijk sterretjes?

Vitani94

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

De quest waar je uit je voorraad eieren moet leveren. Die eieren zijn heel goedkoop, je kunt ze gewoon op de markt kopen. (Annie's bio-eieren)
    Hetzelfde geldt voor de koemelkquest. (Melkfeest)
    Daarnaast vond ik het goed te doen om bij alle fokquests de 1e 3 levels in te leveren. Eventueel het eerste fokdier op de markt kopen.

Succes!

Vitani94 vindt dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

De levende legende is boven in de boom, dus ik neem aan dat je ook al veel questen hebt gedaan. Na de 2 bovenstaande, zijn denk ik de andere produktquesten aan de beurt. Honing is ook goedkoop. En angora is ook goedkoper dan 2 konijnen, dus kun je ook beter kopen en inleveren dan zelf produceren. Kinderdagverblijf vind ik de eerste levels gemakkelijk. Voornamelijk boomfruit. De magische wandeling is ook niet meer al te duur om te kopen. En voor de levende legende heeft het ook nut om de tentoonstellingsbeker zo ver mogelijk af te maken met boomfruit. Dat is even handelen, maar veel sneller dan zelf alles verbouwen voor middageten e.d..
    Als je een ambacht hebt dat bijna een level omhoog gaat, is dat ook weer 5 sterren voor het volgende level.

Wat betreft de fokdieren die farmermikkie noemt. De albinovleermuizen zijn goedkoper dan gewone vleermuizen en zeker het kopen waard. Hetzelfde telt voor de bruine varkens, de haflinger paarden en de gevlekte geiten. Deze komen uit stallen en de bonenstaak en zijn daarom erg goedkoop. Te goedkoop om zelf te gaan fokken.

Vitani94 vindt dit leuk.
  4. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Ik heb inderdaad (vrijwel) alle interessante dingen uit de boom al gehaald. De ambachtrunes laat ik nog even voor wat het is, die doe ik hierna. Maar de productquesten halen is inderdaad geen gek idee.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.