Sterretjes/geld

Discussie in 'Help archief' gestart door Marietje001, 23 Juli 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marietje001

Marietje001 Forumleerling

Hallo allemaal!

Na meer dan een jaar niet gespeeld te hebben ben ik nu weer een beetje begonnen met spelen. En ik vind het weer super leuk! :inlove:

Er zijn weer heel wat veranderingen sinds ik heb gespeeld, vooral de nieuwe vallei Edelweiss. Hiervoor heb ik nog heel wat sterretjes nodig om daar heen te mogen. Hebben jullie wat tips om snel sterretjes te krijgen? Zelf dacht ik aan cooperatie quests, maar alles zelf groeien en verbouwen duurt natuurlijk super lang, dus ik vroeg me af of jullie ook tips/tactieken hebben om boerenduiten te verdienen (ik heb zelf nog geen WAC recept)

2. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Heb je 120 sterretjes al uit de Shop-o-rama gehaald? Al zijn het er niet veel, maar elk begin is er 1 zeg ik maar zo.

Verder de onder staande questen leveis so-wie-ren ook elk zo'n (ik dacht) plus minus 100 sterretjes per quest op.

- Ademende grasmaaier.
    - Onkruidbeheerder.
    - Dat kun je wel shaken.
    - Paardenkracht gezocht.
    - De innerlijke godin.
    - De grote wisseltruc

Let wel op voor de bovenstaande quests heb je wel Husumer-varken, Padovana-kip, Shire-paard, Gehoornd-schaap, Belted Galloway en Thuringer bosgeit nodig. Deze vind je terug in het rode mandje van de Farm stallen. Tevens kan je elk van deze stallen upgraden met een gele stal. Deze stallen + upgrade kan je voor Boeren duiten kopen btw.

Elk dier behoord tot 1 van de bovenstaande quest's.

Ik weet trouwens niet of er een minimaal level niveau wordt gevraagd bij de quests.

S6 in ieder geval met het spel.

Laatste bewerkt: 23 Juli 2023
    janniekwak vindt dit leuk.
  3. Marietje001

Marietje001 Forumleerling

Bedankt voor de tips! Ik had al gezien dat er wat nieuwe dieren tekoop waren maar had nog niet door dat de quests die erbij zitten zo veel sterretjes opleveren. De gewassen duren ook niet al te lang, ook erg fijn! Hier kan ik al een goed beginnetje mee maken :p

4. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Graag gedaan en nogmaals s6.

Marietje001 vindt dit leuk.
  5. Vitani94

Vitani94 Forum-expert

Er zijn ook nog een aantal kisten waar je sterretjes mee kunt krijgen. Ik weet niet uit m'n hoofd welke dit allemaal zijn, maar ik weet dat ik daar meer sterretjes uit heb gekregen dan quests in de afgelopen maanden toen ik aan het sparen was voor de Vallei. Kijk ook bij aankomende events wat er te winnen valt aan sterretjes en hoeveel moeite je moet doen om die te halen en uit de seizoenen komen ook eigenlijk altijd wel een paar sterretjes als beloning voor het voltooien van een niveau.

Succes en veel geduld gewenst.

Marietje001 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.