sterren- en bananenregen

Discussie in 'Overig archief' gestart door chrisvee, 27 Juli 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chrisvee

    chrisvee Forumleerling

    Hoi,

    Misschien is dit onderwerp al eens gepasseerd, dan mijn excuses. De laatste jaren regent het voortdurend sterren en gouden bananen in events, boerenrad etc. Ik herinner me de tijd dat je maanden moest ploeteren om op bahamarama een level omhoog te gaan en dan had je 1 banaan en moest je sparen tot je er 5 had om .... Nu heb ik door de huidige vrijgevigheid bijna 1000 sterren staan en idem gouden bananen maar ik kan er niks meer mee. Af en toe is er een nieuw item in de boom of apentempel. Het voelt niet meer zo als een beloning voor je arbeid, soort devaluatie van je prijs zeg maar. Ik zou het wel waarderen als er voor de langer spelende boeren nieuwe opties komen om je "verdiensten" te besteden.

    boer chrisvee
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik speel sinds 2011, en heb de boom der wijsheid nog niet vol. Dus ik ben nog steeds heel blij met sterren.
    Gouden bananen heb ik er wel heel veel van over. Maar voor beginnende boeren is die gouden bananenregen weer een zegen, anders kunnen ze amper wat vrijspelen. Er is zoveel bijgekomen in de loop der tijd.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ondanks die bananenregen heb ik (als relatief nieuwe speler) er zo'n anderhalf jaar over gedaan om de tempel leeg te spelen, en dan speelde ik echt met het mes op tafel voor iedere banaan :p Inmiddels heb ik inderdaad behoorlijk wat bananen over, maar dat is nou eenmaal het lot van de speler die alles al heeft. Er zal gerust wel weer eens een gelegenheid komen om mijn bananen over de balk te gooien, en tot die tijd ben ik blij dat ik nu aan ieder Baha-event mee kan doen.

    Sterren ben ik net als Mikkie nog altijd blij mee, want die boom is nog lang niet vol.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    o_Ok ik speel al heel wat jaartjes en zit hetzelfde als Mikkie, wel de bananen vol, maar de boom nog lang niet. Ik denk dat dit een punt is van verschil tussen mensen die wel en geen geld uitgeven aan het spel. Volgens mij zijn er wel eens mogelijkheden om sterren te kopen, daardoor kunnen er mensen zijn die alles vol hebben, maar ik weet niet hoe groot deze groep in verhouding is.
     
  5. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik vind het wel fijn dat de sterren zo snel gaan, van de week alles ingeleverd in de boom en toen had ik er maar heel weinig over. Wil zelf eigenlijk eigenlijk het liefste een voorraadje voor het geval dat er nieuwe runes komen.
     
    Sintra98 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb nu precies drie sterrenxD

    Maar dat komt doordat ik ineens een Howie in mijn schoot geworpen kreeg, dus die moest natuurlijk meteen in de boom. Gelukkig had ik nog flink wat lagere fokdieren waarmee ik in de coöperatie de ontbrekende sterren aan kon vullen, maar nu is het ook echt op.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Er was een tijd dat we zoveel sterren over hadden dat we riepen wat moet ik ermee......
    Nou er is geluisterd je kan er wat mee nu. Dussss het te kort van nu komt door onze eigen verzoeken aan BP

    Hier is alleen de mesthoop nog niet af verder alles vol in de boom!
    En nog ruim 1000 sterren over voor je weet maar nooit:inlove:
     
    Laatste bewerkt: 28 Juli 2019
    Sintra98 vindt dit leuk.
  8. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Heb ook nog volop bananen en sterren nodig, dus voor mij ook nog lang niet genoeg :p
    Maar misschien is een inleverquest een idee net als met het gereedschap?
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.