Ster munten Haai in het zwembad

Discussie in 'Help archief' gestart door Cabalerro, 27 Juli 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cabalerro

    Cabalerro Forumleerling

    Ik vraag mij af of de stermunten die je nu kan verzamelen tijdens de quest Haai in het zwembad, ook bewaard blijven voor de volgende quest, of dat je deze echt tijdens dit deel moet inleveren.
    Bij de FAQ staat wel dat ze na de quest worden omgeruild, maar is dat per week of na het overkoepelende event Gek van water. je kan namelijk voor 5750 munten items halen, en dit haal je niet op in 1 week. Ik heb alleen maar bomen staan en heb gemiddeld 68 munten per dag, dus om de 5750 te halen moet ik toch wel heel vaak al deze bomen oogsten.
     
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Deze vraag zag ik ergens anders ook langskomen, en het antwoord is dat je ze de komende dagen moet inwisselen, ze blijven niet bewaard tot een volgend event.
    Het is ook niet de bedoeling dat je de hele winkel leeg koopt, maar dat je kadootjes kiest die voor jou leuk zijn.
     
  3. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Nou dat is ook raar zo weinig muntjes krijg je
    En dan kan je 1 stal kopen of stekjes erg weinig pfff
    De muntjes dropten slecht
     
  4. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    ik denk dat je gelijk hebt tineke .
    Weinig doopmuntjes ook niet van hoge ep 20 uurs bomen iedere 12 uur geoogst.
    Heb tot nu toe ook al 570 muntjes erg teleurstellend.
     
  5. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Ik heb 1 cadeautje gekocht en nu nog 85 stermunten over maar die hebben zoveel moeite gekost om te krijgen dat het jammer is ze zomaar weer in te leveren! Waarom ook niet een paar goedkopere cadeautjes waar de restmunten aan besteed kunnen worden.:cry:
    Op die paar BD zit ik echt niet te wachten
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  6. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.