stekjes en stallen kwijt ?!

Discussie in 'Help archief' gestart door missmiertje, 5 Februari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missmiertje

missmiertje Gelegenheidsauteur

dacht net alle stekjes en mysterieuze stallen te plaatsten die ik had. Eerst plaats gemaakt, gestart met stallen plaatsen maar de laatste 2 (weet niet meer welke) zijn weg uit mijn inventaris. Dacht dat ik me vertelde .. dan mijn bomen doen.. 13 egelantier en 4 sneeuwwitjes.. plekjes gemaakt. eerst 4 sneeuwwitjes geplaatst, toen de andere. hou ik weer plek over. Kijk ik, staan er op mijn land maar 2 sneeuwwitje bomen en 11 egelantier. en weer niks meer in mijn inventaris. Met uit en weer inloggen waren ze niet terug :(

Snap er niks meer van en baal. Zijn er meer met dit probleem? of is er wat aan de hand?

missmiertjeID: 10679689

2. fairie

fairie Commandant van het forum

Je zou eerst kunnen proberen om de flashcache te legen. De link hiervoor staat in de handtekening van een MOD. Dan het spel even verversen en als het hier aan ligt dan zou je daarna alles weer moeten zien. Helpt dit niet dan zou je het beste denk ik een ticket kunnen sturen, zodat ze na kunnen kijken wat ermee is gebeurd. Aangezien er nu dingen niet goed gaan met de blenders (misschien is het ver gezocht) is het heel misschien mogelijk dat het niet alleen bij de blenders is gebleven maar er meer problemen zijn.

missmiertje vindt dit leuk.
  3. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Nee hoor, dit staat absoluut los van de blenders. Het testscript heeft enkele accounts op live meegepakt en dat wordt (vermoedelijk morgen) opgelost. Maar daar zijn geen andere items in betrokken.

4. fairie

fairie Commandant van het forum

Dankjewel voor de verheldering. Soms zijn er wel eens meerdere dingen geweest maar dat is nu dan gelukkig niet zo. Ik moet gewoon niet proberen mee te denken :oops:. Wel fijn voor jullie dat het (probleem) beperkt is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.