status in nieuw forum

Discussie in 'Help archief' gestart door Yveth, 28 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yveth

    Yveth Forumleerling

    Hallo, ik heb bij het nieuwe forum mijn online status uitgevinkt staan, maar toch zie ik bij de online leden mijn naam staan? Moet ik nog ergens iets uitvinken? Groetjes, Yveth
     
  2. Toontje2

    Toontje2 Forum freak

    Je online-status tonen
    Dit laat toe dat andere mensen kunnen zien welke pagina jij momenteel bekijkt.

    Volgens mij kan je daar dus niet weg... maar we nemen het mee in het lijstje
     
  3. Yveth

    Yveth Forumleerling

    Dankjewel Toontje, waarom ik het vraag is dat je je online status wel aan of uit kan vinken, maar als het vinkje uitstaat je toch gewoon je naam als online ziet. Logischer zou zijn dat je daar zelf voor kan kiezen, wat dus wel zo lijkt, maar niet zo is?
     
  4. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Als je je online status uitgevinkt hebt staan ,zie je jezelf als online maar andere forumgebruikers zien jou als offline.
    Ik had hem ook uitstaan en toen melde iemand dat ze dacht dat ik offline was terwijl ik gewoon online was
     
    Yveth vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.