stapelbare sieritems gebaseerd op upgrade-principe

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door mmans, 22 Februari 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mmans

mmans Forum-hertog

Hallo allemaal,

ik heb lang zitten nadenken over de vele sier-items die ik heb en dan met name die uit het rad, zoals de hutten-reeks, de dozen-reeks en nu de heelalschudder en helse hoornaar.

Sommige van deze heb ik meer dan 10 x en het is jammer, om ze niet allemaal neer te zetten.
    Ik denk, dat velen van ons het fijn zouden vinden, als ze als een soort van upgrade konden worden gezien.
    Concreet:
    - alleen exact dezelfde items zijn over elkaar te stapelen
    - maximaal 5 items over elkaar heen
    - de bonus wordt niet 100% vergoed, maar iets minder:
    1 item - 100%
    2 items - 175%
    3 items - 250%
    4 items - 325%
    5 items - 400%

Dus ipv 5x de ingenomen plaats, kost het je maar 1x de ingenomen plaats. Dit kost je dan uiteindelijk de waarde van 1 item, maar je hebt nog steeds 4x de waarde van het item.
    Heb je minder dan 5, loont het nog steeds om het item toch te plaatsen, zeker ten op zichte van het verstoffen in de kast.

Dit zou moeten kunnen, het is immers hetzelfde principe als bij de reguliere upgrades.
    En het zou dan met name moeten gelden voor de speciale boerenrad-items, ook de oudere, zoals hierboven genoemd.

Wat vinden anderen hiervan?
    Nog goede tips/aanvullingen?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

2. vinc051

vinc051 Forum-overlever

mmans dat klinkt geweldig .
    o_Ok hier veel dezelfde items met behoorlijke waarde .
    Dit een goed idee zijn kan ik er wee rander items voor op de plek zetten

3. Yzaura

Yzaura Forum freak

ja, heel graag, ik kom om in dit soort items

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.