Standbeelden Baha

Discussie in 'Help archief' gestart door 1-marleen, 24 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1-marleen

1-marleen Forum-commissaris

Ik kan niet fokken op Baha, omdat het spel zegt dat ik geen fokstanbeeld heb vrijgespeeld.

Ik ging kijken bij de standbeelden en daar staat geen een vrijgespeeld standbeeld bij.
    Ha, ha, toch knap met meer dan 200 levels gespeeld, maar ik wil nu fokken!

Hebben meer spelers hier last van, of ben ik de enige?

P.S.
    In google chrome lukte het niet, in mozilla firefox nu wel.

Normaal nooit problemen met chrome

Laatste bewerkt: 24 April 2015
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Er zijn de laatste dagen veel meldingen over problemen tijdens het spelen met Chrome.
    Het lijkt te komen door een update van Chrome en mogelijk is daarbij de pepperflash weer actief gemaakt.

De oplossing is dan te vinden in deze faq: https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-flash-problemen.4764/#post-16077

Hetzelfde geldt voor problemen met het vullen van de fokmotels.
    Als de oplossing uit de faq te ingewikkeld is om zelf uit te voeren en je dus moet wachten op hulp van buiten dan kun je ondertussen in IE of FireFox spelen want het probleem is alleen in Chrome door hun eigen versie van de flashplayer.

3. ayla2008

ayla2008 Regelmatige auteur

maar ik heb dezelfde problemen, en er staat geen chrome flash actief bij de plugins. Hij staat er zelfs niet tussen. Alleen die van adobe

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.