Standalone van Bigpoint

Discussie in 'Help archief' gestart door (chris), 14 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anneke071997

    anneke071997 Forumbewoner

    Ik heb de download ook gedaan, en het is niet te zien zo klein
    Je moet een vergrootglas hebben om je naam etc in te vullen
    En het is zeker een emmer vol fustratie aan het worden
    En dan dat kleine scherm, geen doen.
    Ik heb 4 account,s maar als het niet verbeterd, dat is het voor mij voor zeker 3 account,s einde oefening.
    Hoe jammer ik het ook vindt,
    Het spel is op zicht is gewoon veels te leuk
    En kijk ik het met dit account even aan.
    Zag onderin dat je ook nog naar flash kon terug gaan, en dat heb ik maar gedaan
    Tegen half jan zie ik wel verder.
     
  2. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Hallo muis n ook anneke ga naar de tandwieltjes kies het rechter scherm en zet die op 150, dan is je scherm ongeveer dezelfde grootte als het oude formaat
     
  3. anneke071997

    anneke071997 Forumbewoner

    Dat is gebeurd, dank je wel.
    maar nog niet je van het
    Maar dan heb je nog steeds het probleem, dat je iedere keer je spelersnaam en ww moet invullen.
    bij al mijn accounts. mag wel een spiekbriefje neer liggen
    dat vindt ik best irritant
    maar zolang lash er is, blijf ik toch daar spelen, en af en toe probeer ik het wel weer eens op de standalone
     
  4. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Op mijn Pc/ beeldscherm kan ik op 125 % zetten hoger gaat ie niet en dan heb ik aan beide zijkanten nog ca 2,5 cm ruimte en verticaal mis in dan net deel van het scherm (taakbalk zit daar overheen)
    nu hoef ik op de Pc niet via standalone te spelen maar had het wel even uitgeprobeerd......
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  5. -boermilan-

    -boermilan- Forumleerling

    Hallo
    Ik heb 2 bomen op het regenwoud staan..... die niet in zicht zijn?????? zijn 2 aqai de rest prima
    Raar wat te doen geef ze wel een sok en vliegmest maar ?
    Gr Milan
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  6. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik vermoed dat je dan een 15 inch scherm hebt, dan kan je niet hoger om je taakbalk in beeld te houden kan je jouw resolutie misschien verhogen, dan word je beeld kleiner, maar kijk dan eerst of jou scherm dat aan kan en dat je je andere taken met die hogere resolutie kan uitvoeren
     
    Laatste bewerkt: 17 December 2020
  7. -Lisl-

    -Lisl- Forumbeginner

    Ik heb de standalone gedownload, maar nu zie ik niet of een veld of boom klaar is om geoogst te worden. Gisteren kon ik dit probleem oplossen door de animaties aan te zetten, maar vandaag blijft het probleem ook al staan de animaties aan. Het was even zichtbaar op 100% zoom, maar als ik zoom naar 125% zodat ik kan zien waar ik klik dan verdwijnt het weer.
     
  8. tinekesfarm

    tinekesfarm Gevorderde

    Hallo hier problemen met naar de woelige weide te gaan doet hij niet moet opnieuw opstarten dan weer wel en erg traag vandaag
    o_Ok het zelfde om in de kristalwaterval te komen ook weer eerst uitloggen.....:oops: ik word hier moe van hopelijk gaat het wel beeter worden op al mijn accounts is dit zo
    Gr Tineke

    Ik kom niet in de coooperatie blijft bloemetje draaien bij RAGOGR
    IK ben nu met internet Edge en dan kom ik er wel in pffffffffff
    Ben met tijdsquest bezig erg vervelend dat ik het dan weer moet afbreken
    Gr RAGOGR
     
    Laatste bewerkt: 18 December 2020
    Sintra98 vindt dit leuk.
  9. Tuning_farm

    Tuning_farm Forumleerling

    Stand-alone client: bovenste elementen in linker-bovenhoek zijn niet oogstbaar omdat het info-paneel er op blijft staan;
    De colliders v.d. velden wijken af tenopzichte v.d. flashversie, maar lijken bij de client beter te zijn de online versie. Omdat ik in verband met RSI problemen gebruik maak van een pen-tablet, is deze afwijking erg merkbaar en, om eerlijk te zijn, vooral op de webversie zodanig afwijkend dat ik vrij verkrampt moet werken om de 1x1 veldjes te oogsten.

    Sommige veldjes kloppen nog niet: bij één v.d. spookvelden wordt de item zo'n 5 velden verderop over andere items geprojecteerd;

    Achtergrond velden bloeden door de speelvelden heen, of achtergrond blijft hangen van een ander veld.

    Stand-alone client: opvallend traag vanmorgen. gede-installeerd, client opnieuw gedownload, opnieuw geïnstalleerd.

    Naar mijn gevoel is de performance v.d. flash-versie sinds gisteravond op een moment ook slechter, maar heb ik verder geen aandacht aan besteedt.

    Hardware lijkt mij niet een issue, ik werk met een degelijke mainstream game pc, niet een standaard huis-tuin-en-keuken apparaatje.
     
  10. tinekesfarm

    tinekesfarm Gevorderde

    Ik ook niet heb net een nieuwe laptop maar erg slecht alles vind ik
     
  11. Nadiine

    Nadiine Forumbeginner

    Hoi hoi,

    Ik weet niet of ik hier op het juiste adress ben maarre dierenvoer is niet meer te koop op de markt? :cry:
     
  12. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik weet niet of dat ook bij Standalone geldt, maar bij Unity staat het dierenvoer als je op de markt bij de eerste optie dieren aanklikt en dan de onderste aanklikt dan vind je onderaan het dierenvoer.
     
  13. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Klopt, dat doe ik ook steeds anders is het zo irritant, Vind het ook vervelend dat het overal terugspringt.
    Er zijn wel meer dingen wat nog niet goed loopt, maar denk dat daar wel weer een oplossing voor is op den duur.
    Veel farmerama plezier:D
     
    riekje111 vindt dit leuk.
  14. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Wat ik ook vervelend vind in de client dat je op de markt, in de cooperatie en bij buren en alles elke keer van vooraf aan moet beginnen

    Vraagje veranderd het nog met het wachtwoord opslaan dat je dat elke moet verfieren bij allemaal ?
    Gr Tineke
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  15. Streptocarpus

    Streptocarpus Gelegenheidsauteur

    Ik had vanmorgen (weer) in standalone, dat ik dan plots niet naar een ander veld in kan.
    Probleem zal wel bekend zijn, maar BP team wanneer is dit opgelost?

    Streptocarpus id 45773364
    (prima systeem eisen)
     
  16. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Goedemorgen ik had vanmorgen (06-01-2021) een vastloper van de burenlijst
    naderhand kon ik wel een veld aanklikken maar dat veld opende niet.
    Wat betreft de buren lijst en de vriendenlijst alles zit door elkaar mijn wens zou zijn zo als in de oude lijst dat eerst alle buren er in staan. De levels die er in staan zijn overbodig omdat die ook in de burenlijst voorkomen.
    Wat betreft de burenlijst zou ik graag weer geel als ondergrond kleur terug willen krijgen omdat bruin met zwarte letters veel meer inspanning kost om te ze te lezen Op de markt mist de Agaam en de Stokstaartjes bij de dieren daarvoor moet ik nog steeds terug naar FLASH. Ik ben ingelogd met de webcliënt, Die is veel trager dan FLASH.
    Dierenvoer is totaal niet terug te vinden in de lijst.
     
    Laatste bewerkt: 6 Januari 2021
  17. (chris)

    (chris) Doorzetter

    Ik sta op de client en heb natuurlijk een 100 % beeld. Op 120 % is de onderkant van de farm niet zichtbaar. Wat ook nooit zichtbaar is; is de houten omlijsting en er onder mijn ID. Zal daar nog verandering in gebracht worden?
    Ik mis Flash. Hopelijk wordt er nog gewerkt aan Unity én Standalone want deze toestanden niet ernstig meer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.