Standalone van Bigpoint

Discussie in 'Help archief' gestart door (chris), 14 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (chris)

    (chris) Doorzetter

    Ik heb Standalone gedownload en die heeft dezelfde fouten als Unity,namelijk wanneer je in de reserve bruine kisten opent, keert die telkens terug naar de 1ste pagina. idem markt. Dit probleem bij Unity werd reeds gemeld bij de vorige test.
    Dus heb ik de download verwijderd via configuratiescherm - programma's en bestanden. Daar staat dat onder de naam "Farmerama - uitgever Bigpoint" en is 69 MB groot.
    Ik moest die verwijderen om te kunnen terugkeren naar Flash/ Unity en te kunnen spelen.
    Laat ons weten wanneer de Standalone perfect werkt zodat we kunnen overstappen.
     
  2. malajanny

    malajanny Forumbeginner

    Ik heb het zelfde probleem.
     
  3. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    als je kisten wilt openen, typ dan bij "alle" in de balk "KIST"
    dan kan je alle kisten zomaar na elkaar openen.
     
    lonnie57 vindt dit leuk.
  4. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    he dat werkt....top dank je wel das beter....:)
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  5. Landa75

    Landa75 Junior expert

    Ik heb zowel bij Unity als de Stand alone één specifiek plekje op de Siertuin die onmogelijk te oogsten is. Dit is het plekje dat helemaal bovenaan net iets rechts van het midden zit. Als ik op het sieritem klik, komt de naam van het sieritem naar voren, maar deze blockt het knopje om te kunnen oogsten.
     
  6. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    rechts bovenaan je scherm op de 2 tandwieltjes klikken
    dan naar het icoontje links onderaan (met moersleutel)
    dan naar uitgebreide instellingen,
    dan naar 3e links "infobox aan muisteken tonen" op "aan" zetten.
     
    angelo0905 vindt dit leuk.
  7. DeliciousSnow

    DeliciousSnow Forum prof

    ik heb problemen op mijn chromebook in chromebrowser dus geen stand-alone met het event
    Kan die niet openen de rest gaan naar behoren
    Iemand een idee??

    Groet Chanel
     
  8. (chris)

    (chris) Doorzetter

    @ Matthias 195 : als je alle kisten opent dan ben je alle mest kisten ook kwijt
     
  9. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    je kan er ook overslaan, maar alle kisten komen dan bij elkaar te staan
    ik begin altijd met de middelste onderaan en zo hoef ik de cursor alleen te verplaatsen als er een kist komt die ik niet meteen wil openen.
    dan neem ik de 2de onderaan en daarna kan ik weer naar de middelste onderaan tot bijna alle kisten open zijn. ik vind dat heel snel gaan zo (alleen een beetje opletten wat er komt).
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zo doe ik het ook. En ik sorteer op aantal, zodat de mestkisten helemaal links boven staan. Dan kan ik ze niet per ongeluk openen ook.
     
  11. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    geen sneeuw bij unity?? jammer...
    o al gelezen waarom...
     
  12. kiboe

    kiboe Forumleerling

    ik heb meerdere accounts,moet ik voor elk van de accounts de client downloaden of maar 1keer en geldt dat dan voor allemaal??
     
  13. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    De client werkt net zoals je browser, je moet eerst inloggen. Je gebruikt dus hetzelfde programma en kunt op meerdere accounts inloggen.
    Dat kan dus niet tegelijkertijd maar één voor één
     
  14. jesmani

    jesmani Forumleerling

    dank je wel namens kiboe
     
  15. rolduc16

    rolduc16 Gelegenheidsauteur

    Hallootjes, boer!
    Heb jij het spannende nieuws al gehoord? Vanaf nu kun je FARMERAMA downloaden naar je computer of laptop, zodat je het zonder browser kunt spelen.
    Met de FARMERAMA-client heb je kortere laadtijden en vloeiendere gameplay. Probeer het als je prestatieproblemen hebt gehad met FARMERAMA in je browser.
    Momenteel wordt alleen Windows ondersteund (vanaf Windows 7).

    Kan iemand mij vertellen hoe ik Farmerama kan downloaden? Kan helaas hierover niets op het forum vinden. Of ik heb niet goed gezocht.
     
  16. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

  17. GI-Frank

    GI-Frank Gelegenheidsauteur

    Ik vind het beeld erg klein als ik via client speel. Het beeld wordt niet groter als ik de ctrl toets en het wieltje van de muis gebruikt.
    Is er nog iets wat ik kan proberen om een groter beeld te krijgen?
     
  18. RAGOGR

    RAGOGR Actieve auteur

    Hallo vraagje ?
    Als ik naar de cooperatie quests ga krijg ik steeds bloemetje draaien en kan nix invullen helaas
    Gr Oma
     
  19. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik had de stand alone Ik kreeg zomaar een update zonder waarschuwing vooraf
    en plotseling ook nog moeten ervaren dat de flash uitgeschakeld is dan wel onbereikbaar
    Ik word hier niet blij van omdat het wisselen van velden nog steeds langzamer gaat dan met flash >:(:wuerg::mad:
     
  20. muis1992-1961

    muis1992-1961 Regelmatige auteur

    Jeetje wat een ellende elke keer weer, het ging een paar dagen goed maar het is weer een bak ellende.
    En ook ik heb een heel klein scherm en als ik niet via de download doe dan is het weer ultra langzaam.
    Op deze manier word het spelen niet echt gezelliger, het is een bak frustratie aan het worden!!
    Gaat het beter worden ik hoop van wel anders ben ik er echt klaar mee!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.