stallen

Discussie in 'Help archief' gestart door truus1959, 31 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus1959

truus1959 Doorzetter

ik hebeen vraagje ik heb nog vier koekoekverblijven en barbier stalln op mijn land staan .
    als ik die verwijder ben ik ze dan kwijt .

2. enk52

enk52 Levende forumlegende

Die komen gewoon in je inventaris bij de rest van je stallen, de barbier moet dan wel de definitieve zijn.

3. truus1959

truus1959 Doorzetter

nee is dat niet is nog de gewone barbieren stallen .

4. BaukeS

BaukeS Halfgod

de event dingen verdwijnen indedaad, ongeacht of ze op het land staann of in je inventaris, maar de koekoek stallen blijven

5. truus1959

truus1959 Doorzetter

nou bij mij staan de barbier stallen nog gewoon op het land hoor ik heb niets ingeleverd .
    en ook de koekoekverblijven zijn er nog .

6. Oldtimer-sr

Oldtimer-sr Forumbeginner

Bij mij staat de barbier ook nog op het land en levert de mooie 100 EP op.
    Ik denk dat wanneer je ze in de voorraad zet ze verdwijnen.

7. truus1959

truus1959 Doorzetter

ja klopt ze zijn verdwenen ik had ze van het veld gehaald de koekoek verblijven zijn er nog gewoon

8. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

De tijdelijke Barbier (werkstallen) en de nepsnorren worden nu het event is afgelopen direct omgewisseld als ze in de inventaris (stallen) of in de schuur (nepsnorren) komen.

Alleen de permanente Barbiers en de gouden snorren zijn blijvend.

O ja en ook de koekoekverblijven want de Barbier moet ook met 8 koekoeks per keer worden gevoed (plus 1 koekoekvoer).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.