stallen kwijt

Discussie in 'Technische vragen' gestart door -huclana-, 27 Januari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -huclana-

    -huclana- Forumleerling

    hoi ik had de velden opgeslagen met de stallen en bomen die had ik daarna afgebroken omdat ik de planten moest planten voor de quest nu heb ik de velden weer met stallen en bomen hersteld en toen gaf hij aan dat de kangeroe stal niet meer erbij staat dit is nie de eerste keer dat het gebeurt want ik ben de regeboogvis stal ook al kwijt en die staan ook niet in de schuur hoe kan dat waar kan ik die terug vinden
     
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Kijk je wel bij de juiste inventaris? Want beide stallen behoren tot de farm gedeelte. Dus hoofdboerderij, woelige weide en open plek.

    Staan ze daar niet in je inventaris, dan kan je beter even een berichtje naar support sturen. De link daarvoor vind je links van de link die gebruikt om naar dit forum te gaan. Een tip: Gebruik genoeg (minimaal 100) leestekens en meld ook je speler(user) naam en ID nummer. Deze vind je onderaan je speelveld

    S6 in ieder geval.
     
  3. huclana

    huclana Gelegenheidsauteur

    hoe kan ik een bericht naar support sturen kan dat nergens vinden
     
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Als je onder het speelscherm kijkt zie je oa. het woord forum (tweede van rechts) staan, links daarvan zie je het woord support staan. Als je op daarop drukt dan kom je vanzelf de link tegen die je in staat stelt om bericht te sturen naar support.

    De handeling is dezelfde als je naar het forum gaat, alleen nu ga je naar bericht sturen naar support.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.