Stallen in inventaris verdwenen

Discussie in 'Help archief' gestart door annwei, 18 Augustus 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annwei

annwei Veteraan

Ik loop eigenlijk tegen 2 problemen aan. Als eerste als ik in mijn inventaris kijk bij de dieren zijn onder het kopje alle al mijn basisstallen verdwenen zowel bij de normale stallen als van de werkstallen, de upgrades zijn wel te zien. Omdat ik dacht dat een weergave fout het probleem wel eens kon zijn, wilde ik mijn flashcache legen, maar als ik op link in de handtekeningen van de mods klik (trouwens ook als ik op de door mij zelf opgeslagen link van deze pagina in de favorieten klik) krijg ik geen afbeelding te zien waarin je deze cache leeg kan maken. Alleen maar de tekst wat je moet doen in de bovenstaande afbeelding. Weet iemand misschien een oplossing hoe je nu je flashcache kan legen?

Ik speel in Edge, maar in Google Chrome heb ik hetzelfde probleem.

Laatste bewerkt: 18 Augustus 2019
    Sintra98 vindt dit leuk.
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

De pagina van Adobe die het legen van de FlashCache regelt is ook een Flashpagina.
    Dus ook bij deze pagina moet je op het slotje klikken, en dan opgeven dat je de Flashplayer toestaat.

Tegelijkertijd vraag ik me wel af of daar het probleem zit.
    Heb je dit ook nog na opnieuw inloggen?
    Want wat ik lees kan ook veroorzaakt worden doordat je in het zoekveld iets hebt ingetypt.
    Als je bijvoorbeeld op Bahamarama gezocht hebt op ‘ram’ dan zie je ook op de vastelandfarm alleen items waar ‘ram’ in voorkomt.

Als je probleem blijft kun je een ticket sturen, dan kijkt support hoe het zit.

Laatste bewerkt: 19 Augustus 2019
    Sintra98 vindt dit leuk.
  3. annwei

annwei Veteraan

Ron, na op nieuw inloggen is inderdaad het probleem met de basisstallen verdwenen en zijn ze weer terug. Dus dit probleem is opgelost.
    Maar de pagina die het legen van de flash regelt heeft bij mij geen slotje maar een uitroepteken? Dus hoe moet ik daar dan Flashplayer toestaan?

Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.