SSL Verificatie

Discussie in 'Help archief' gestart door Sintra98, 8 Augustus 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Goedenavond bij mijn aankoop kreeg ik het bericht dat de ssl verificatie niet mogelijk was en dan staat erbij probeer het opnieuw dat had ik dus gedaan en ik kreeg de pakketten wel geleverd en zelfs meerder malen het is ook meerder malen afgeschreven De suggestie van Mozilla is dat het certificaat niet in orde is of dat de datum verlopen is Ik heb geprobeerd dit aan payment door te geven maar van die kant geen reactie vandaar dat ik het hier maar doorgeef

Cornelly52 vindt dit leuk.
  2. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Op verzoek van Sintra98 is hier een screenshot van de mededeling

Sintra98 vindt dit leuk.
  3. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Helaas kunnen wij vanaf het forum niets met betaalproblemen. De weg voor betaalproblemen is via support. De afdeling die over betaalproblemen gaat zal over het algemeen binnen drie werkdagen reageren.

4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Goedemorgen Catje,
    ik heb nog geen bevestiging gehad van Payment maar alles is uiteindelijk wel geleverd alleen duurde dat wel wat langer
    Wij hebben er dus geen probleem mee. Ik wilde het alleen melden dat er wat met he certificaat aan de hand is.

5. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Ik kreeg mijn goederen vanmorgen wel geleverd. een dag later dus.

6. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Gelukkig is het opgelost :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.