Spullen kopen op de markt

Discussie in 'Help archief' gestart door Blaarkop, 30 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaarkop

Blaarkop Forumleerling

De laatste tijd, als ik iets wil kopen op de markt, kan ik maar 1 item kopen. Daarna doen alle knoppen het niet meer. Dan moet ik uit de markt en weer in de markt om het volgende item te kopen. Dat is vervelend als ik veel voorraden wil inkopen.
    Hebben hier soms meer mensen last van? Is het probleem al bekend? ik heb nog gezocht maar niets gevonden. Het ligt niet aan mijn computer, want als ik het spel op mijn werk speel gebeurd het ook, of op de laptop van een vriendin.

2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Heb dit recent nog niet van anderen gehoord, heb er zelf ook geen last van.
    o_Ok al heb je het op meerdere computers, wil je het voor de zekerheid toch op één pc testen hoe het gaat na flash cache legen en zo nodig flash player updaten?

Flash cache legen kan hier: http://www.macromedia.com/support/documentation/nl/flashplayer/help/settings_manager07.html
    Op 'alle sites verwijderen' klikken in rechterkolom, vervolgens browser opnieuw opstarten en weer inloggen.

Controleren welke versie flash player je hebt en site waar je hem kan updaten vind je hier: http://www.adobe.com/nl/software/flash/about/

3. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik heb er ook last van. Na 10 seconden of zo, kan je pas weer iets kopen. Sinds gisteren. Niet altijd, maar wel vaak.
    Ik ga niet helemaal uit de markt, maar wel even naar een ander dier met het pijltje linksboven. Maar ook dat kan pas na 10 seconden.

Edit: ik heb flash player: You have version 17,0,0,134 installed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.