Spooknacht - verzameldraad technische vragen

Discussie in 'Help archief' gestart door RonSchoof, 24 Oktober 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -FarmerEllen-

    -FarmerEllen- Forumleerling

    Klopt het als je alles heb ingeleverd en je bent klaar met de quest de poppetjes niet meer komen?
    Ik heb nog wat gewassen en papiertjes over? Ik kan hier dus niet nog meer traktatietassen maken?
    Groetjes,
    FarmerEllen
     
  2. harmpje58

    harmpje58 Forumbeginner

    Poppetjes blijven komen gedurende de quest. Na het einde van de quest krijg je ep en bd van je voorraad. Van traktatietassen,
    krijg je het meest.

    Groetjes harmpje58.
     
  3. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Is dat wel zo? In de FAQ staat iets anders, nml. dat de snoeppapiertjes 240 bd en 180 ep/tep levert. Terwijl de traktakietassen slechts 2,5 ep (geen tep) en slechts 2,5 bd opleveren. Dus het loont niet om 4 snoeppapiertjes in te leveren voor 2 traktatietassen!
    Of het moet fout vermeld staan in de FAQ! Daar heb ik verder niemand nog over gehoord,.....maar kan natuurlijk altijd nog!;)
     
  4. kemphaan1

    kemphaan1 Gelegenheidsauteur

    goede middag, ik heb een vraagje over de rozenbottel is die al in het spel ik kan hem nergens vinden. niet in de winkel niet op de markt of moet ik nog even wachten zit al wel in het goede level hartelijke groet
     
  5. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan

    Ik heb de rozenbottel via het rode mandje, links onderaan, in de winkel gekocht.

    Groetjes
     
  6. kemphaan1

    kemphaan1 Gelegenheidsauteur

    Ja dat probeer ik ook maar er zijn geen rozenbottel te koop gr
     
  7. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan

    Staat er in de zaadhandel een slot op met de vermelding "vanaf level97"?
    Als ik van jou was zou ik een ticket naar support sturen.
     
  8. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Hoe kom ik aan de items die horen bij wolkenrij duistere wolken?
     
  9. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan

    2 items kan je kopen in Jack's shop en 1 item kan je vrijspelen in de quest van de vuurvliegjes. (fase4/2)

    Groetjes
     
  10. joke0987

    joke0987 Grote forummeester

    Ahh ok, dank je wel
     
    Farmer121965 vindt dit leuk.
  11. hondevlo

    hondevlo Forumleerling

    ik heb op 1 boerderij alleen maar de poppetjes voor de snoepjes waar ik er 6 en 10 moet inleveren, 1 en 3 komen niet. Doe ik iets verkeerd, want op mijn andere boerderij komen ze wel allemaal. heb de balk op beide boerderijen even ver vol.
     
  12. kissyke

    kissyke Forumbeginner

    Bij mij komt er maar 1 poppetje, en dan altijd de 'lage' dus zo geraakt men niet ver natuurlijk. Ik wil bij de spin kunnen leveren...
    En waarom maar 1 poppetje nu? Anders staan er veel meer...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.