Spooknacht - verzameldraad algemene vragen

Discussie in 'Help archief' gestart door RonSchoof, 24 Oktober 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hondevlo

    hondevlo Forumleerling

    pfff heb de laatste snoepjes en kan ik ze niet inleveren omdat ik alleen de 6 en 10 poppetjes krijg, wat een irritant gedoe zeg. Ben bang dat ik mijn wolkenrij niet krijg door dit gedoe.
     
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je kan even proberen of het helpt door van veld te wisselen of helemaal opnieuw in te loggen.
     
  3. hondevlo

    hondevlo Forumleerling

    heb al van alles geprobeerd, maar krijg ze niet. probeer nu maar weer 6 snoepjes te maken.
     
  4. cverhagen

    cverhagen Gelegenheidsauteur

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik ´bewerk´als je iets toe wil voegen
    Heel vervelend krijg alleen maar poppentjes van 3 en 6 om in te leveren maar een paar keer voor 10 gr corrie

    Het is gelukt met het poppetje van 10 op tijd nog gr Corrie
     
    Laatst bewerkt door moderator: 31 Oktober 2016
  5. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb dan wel het event al af maar bij de O.A. staat dat het event is verlengd. Als je bij het klokje kijkt staat de oude tijd er nog in.
     
  6. annerieke1980

    annerieke1980 Forum-hertog

    Hallo.
    Ik zit met de volgende vraag. De waarde van de overgebleven snoepjes , snoepgewas, tasjes in de FAQ klopt die wel ? je krijgt volgens de faq voor een overgebleven spooksnoepje 180 ep 180 tep 240 bd. maar voor een tractatietas maar 2,5 ep en 2,5 bd.

    Zowiezo een halve boerenduit ?
     
    Laatste bewerkt: 31 Oktober 2016
    farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  7. grietje51

    grietje51 Actieve auteur

    Hallo even een vraagje, zou graag willen weten waarom de ene meer dropitems krijgt dan de andere. Weet iemand daar een antwoord op. We zitten in hetzelfde level. Bedankt alvast. Groetjes Grietje51
     
  8. micchel

    micchel Gevorderde

    Dat hangt er van af wat er op je land staat. Het aantal stzallen, veel of weinig bomen en het hangt af van je gewassen.
     
    grietje51 vindt dit leuk.
  9. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Dank je wel voor het snelle antwoo;)rd.........
     
  10. leogroningen

    leogroningen Junior expert

    Hallo

    Weet iemand ook waarom de event spooknacht is verlengd. Er is nergens te vinden dat dit zou gebeuren.
    Als ik dit had geweten dan had ik geen aparte middelen ingezet om de quest voor vanmiddag 14.00 te behalen. Hij lijkt nu 24h te zijn verlengd.
    Wie heeft hier een antwoord op.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  11. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

  12. leogroningen

    leogroningen Junior expert

    Sorry Catje 78, maar ik kan niets vinden daarover in de OA.
     
  13. Sabine

    Sabine Gevorderde

    Ik heb hetzelfde als leogroningen. o_Ok ik heb 5 minuten voor de vermeende afloop nog twee mandjes gekocht. De communicatie over de verlenging is niet duidelijk. Vind dit heel vervelend en baal flink.
    In de FAQ staat gewoon dat hij stopt om 14.00 u. 31 oktober.
     
  14. LuckyMiran

    LuckyMiran Forumbeginner

    Ik heb ook 2 mandjes gekocht omdat ik het anders niet zou redden,ik baal hier ook erg van nu ik zie dat het verlengt is. Als het duidelijk was aangegeven had ik deze niet hoeven te kopen!
     
  15. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/spooknacht-25-31-oktober-2016.23294/#post-386874

    Gister om 11.44 is er deze OA geplaatst. Helaas wisten wij dat ook niet eerder.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.