Spooknacht - verzameldraad algemene vragen

Discussie in 'Help archief' gestart door RonSchoof, 24 Oktober 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    in welke fase van het event zit je debeus? Dat kun je zien in de voortgangsbalk van het event. Des te meer zakjes je hebt ingeleverd, des te hoger de fase.
     
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    level 97? dat is waarschijnlijk je farmlevel.
    Het gaat erom hoe ver je bent met het event. Na een paar keer 20 tassen inleveren, krijg je soms ook poppetjes waar je 3 snoepjes tegelijk kunt inleveren. Nog een paar stapjes verder in het event kan je soms 6 tegelijk inleveren, en weer wat verder, kan je zelfs 10 tegelijk inleveren bij 1 poppetje.

    Ik ben erg benieuwd hoe het gaat aan het eind van het event, als je nog maar een paar hoeft in te leveren.
    Ik had net alleen 2 poppetjes die om 10 snoepjes tegelijk vroegen.
    Nu heb ik 2 poppetjes, die om 6 tegelijk vragen.
    Maar als je er aan het eind nog maar een paar hoeft in te leveren?
     
  3. duiveltje58

    duiveltje58 Gelegenheidsauteur

    Ik heb er nu 2 spooksnoepje aan de heks gegeven, maar hoe zie ik nu wat ik ervoor terug krijg?
     
  4. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je krijgt er traktatietassen voor terug. Als je er 20 hebt kan je een fase inleveren bij het eventscherm door op het blauwe pakje vooraan te klikken. Je ziet in dat scherm ook hoeveel tassen je hebt.
     
  5. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Maar het gaat om het level van het event
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  6. Sarriette

    Sarriette Junior expert

    de poppetjes komen wel maar heb meer problemen met de snoeppapiertjes die komen maar niet af met oogsten ,kan ik ook geen snoepjes maken in mijn molen.denk dat ik er meer stallen op ga zetten misschien krijg ik dan meer snoepjes .
    bewust mijn jammaker naar level 4 gebracht zodat ik wortel-appel-chutney kan maken om zo meer te kunnen oogsten zit het recept er niet bij.zo mis ik meerdere recepten al bewust opnieuw gestart maar niks hoor .pff wordt een zware dobber om event te halen .iemand nog tips
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    wac is een kooprecept. Het was een paar jaar terug te verdienen bij een event. Voor tips kan je beter even naar de discussiegroep gaan.
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/praatgroep-spooknacht.23291/
     
  8. Guppy_56

    Guppy_56 Gelegenheidsauteur

    in de balk bij het inleveren staat aangegeven welke poppetjes vrij zijn gespeeld, zodat je sneller kunt inleveren !
    je moet dus beginnen met een aan tal van 1, 3 en 6, voordat de volgende komen...

    ik heb net het omgekeerde : ik wil er 2 inleveren, maar er komen alleen maar poppetjes van 3, 6 en/of 10 snoepjes !
    of maar 1 van 1 snoepje...
    oplossing: farmerama opnieuw opstarten; fijn hoor ! - alsof het programma zo stabiel is !

    Trouwens : om 11 uur (zaterdag 29 okt) begint weer Volle Maan !
    maar dat wisten jullie natuurlijk al !
     
  9. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    We mogen zelfs een uurtje eerder:inlove: en dan twee hele dagen!

    Uit de aankondiging:Van zaterdag 10:00 uur tot maandag 11:00 uur is het weer Volle Maan bij Farmerama!
     
  10. theodeboer

    theodeboer Forumbeginner

    • Dubbele postings zijn niet toegestaan. Gebruik de "bewerk" knop om iets toe te voegen
    Ik ga er mee stoppen ik heb 78 snoepjes en ik kan er geen een inleveren

    Ik in level 98 en kan er geen een inleveren
     
    Laatst bewerkt door moderator: 29 Oktober 2016
  11. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Die snoepjes moet je inleveren bij de poppetjes die aan de rand van je akker verschijnen.
    Als jij geen poppetjes hebt, heb je ze misschien uitgeschakeld?
    Je kunt ze weer aanzetten, door op je akker linksboven het groene driehoekje uit te klappen. Daar zie je de voortgangsbalk en rechs een heksje. Dat heksje kan je aanvinken.
     
  12. -FarmerEllen-

    -FarmerEllen- Forumleerling

    Klopt het als je alles heb ingeleverd en je bent klaar met de quest de poppetjes niet meer komen?
    Ik heb nog wat gewassen en papiertjes over? Ik kan hier dus niet nog meer traktatietassen maken?
    Groetjes,
    FarmerEllen
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  13. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    de snoepjes zijn veel meer waard dan de tassen. ik zou geen tassen meer maken.
     
  14. theodeboer

    theodeboer Forumbeginner

    Ik heb op dit moment 178 snoepjes en er nog geen een in kunnen leveren
     
  15. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    hallo theodeboer

    kun je vertellen waar je probeert de snoepjes in te leveren?
    op je hoofdakker loopt een wasbeer verkleed als heks, daar kun je steeds 1 snoepje inleveren als je er op klikt en dan op inleveren klikt.
    van de wasbeer krijg je zakjes, deze kun je inleveren via het eventklokje.
     
  16. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    Ik heb bij de nieuwe wolkenrij 2 van de 3 items bij de winkel bij het vollemaanveld bij elkaar gespaard en met griezelgewassen gekocht, nl. de nauwkeurige wetenschapper en het spookachtig portret. De derde, de pompoendans is er niet bij. Wat heb ik nu aan die 2 items as ik de wolkenrij MET de items moet kopen voor 200 TG . Heb ik die dan gewoon dubbel? Ik snap het niet! Ik hoor het graag.
    Met vr. gr. Paulien64.
     
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het 3e sieritem, de pompoendans, kan je verdienen bij de quest Vuurvliegjes

    Uit de FAQ:
    Deze wolkenrij wordt geleverd zonder sieritems! De sieritems haal je uit de quest "Het vuurvliegje" en uit Jack's shop die alleen geopend is gedurende Volle maan.
     
  18. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ik heb een vraagje ik heb de wolkenrij geactiveerd en daar stond een bij een mand vol ......volle maan producten waar vindt ik dat of waar kan ik dat zien?
    Gr T:oops:;)ineke
     
  19. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    Bedankt voor het antwoord! Maar je moet wel de wolkenrij kopen voor 200 TG? Ik kan dat niet vinden! Als je op de plaatjes drukt krijg je meteen het veld waar je alleen het hele pakket kan kopen of zie ik dat verkeerd?
     
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Bij je sieritems en dan consumptiegoederen en daar staat dan Kist vol Volle Maan-spullen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.