spin

Discussie in 'Beginners' gestart door [truus], 29 December 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. [truus]

[truus] Gelegenheidsauteur

wie o wie kan mij helpen ik kan spinnen voer maken ik kan spinnen kopen op de markt maar ik kan nergens een spin hok vinden ik weet dat je dieren vrij kunt spelen maar dan zijn ze ook niet op de markt te koop wat doe of denk ik verkeerd al vast super bedankt voor de hulp en veel speel plezier want dat doe ik ook met heel veel plezier

2. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Deze kan je terug vinden in de Jack shop (Volle Maan afgekort VM.) Hij staat op de 1 na laatste pagina rechts onderaan.

Nadat je een spinnenverblijf gemaakt heb, dan kan je dit verblijf dan wel weer terug vinden in de (farm) houtenkistje/dieren.

S6 in ieder geval.

Laatste bewerkt: 29 December 2022
  3. [truus]

super bedankt maar nu zie ik de spin niet in de werkplaats er staan veel dieren en heb er ook al heel wat maar ja geen spin of staat die weer ergens anders

4. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Als je een spinnenverblijf gemaakt heb komt deze in de (farm) inventaris (het houten kistje) te staan. Het maken van het spinnenverblijf kan alleen bij de Jack Shop van de VM.

Er is wel een werkplaats van de spin, maar deze moeilijk te verkrijgen bij een ruil/cadeau event. Of te wel je moet daarbij geluk hebben.

5. [truus]

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    sorry ik zie wel de spinnen verblijf die heb ik 3 gekocht maar ik kan niet vinden waar ik deze moet maken en ze staan ook niet in het houten kistje

ik heb ze gevonden maar niet in vm maar bij de gewone dieren maar ze staan nu op het veld dank je wel voor je hulp

Laatst bewerkt door moderator: 30 December 2022
  6. enk52

enk52 Levende forumlegende

De spin is inderdaad een dier voor de gewone farm die bij Jacks gekocht moeten worden. Zo zijn er meer dingen zoals de fok van de vleermuis en de kraai die je daar ook moet kopen voor je ze kan gebruiken.
    0ok kan je bij Jack van verschillende stallen een griezelexemplaar kopen maar ook die zijn voor de gewone farm.

De Volle Maanvelden zelf hebben hun eigen stallen.
    https://board-nl.farmerama.com/threads/volle-maan-vernieuwde-faq.33316/

jolanda13 vindt dit leuk.