spijkers/hout/hamer enz

Discussie in 'Help archief' gestart door NJW3, 2 September 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NJW3

NJW3 Junior expert

kan je dit soort producten ook op de markt kopen?
    Of is er een andere manier voor.
    zo kan ik nl nog lang geen koeiemelk schapenwol etc produceren

2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Als je tg wil uitgeven kan je gereedschapskisten kopen in de groothandel en af en toe zijn er ook speciale aanbiedingen er van. Er is ook een huisdier (kippenhokje) te koop die ook gereedschap geeft. Maar wat ik je eigenlijk als tip wil geven is om met het ruilevent hier op het forum in het speciale topic om werkplaatsen te vragen, er zijn genoeg hoge level spelers die wel wat werkplaatsen over hebben en die aan je willen geven. Je mag mij wel met het ruilen een berichtje sturen want dan heb ik wel een melkboom voor je die je melk geeft, die kost je geen koeien dus is goedkoper :)

harm-jan70 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  3. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Je kan sowieso aan je buren vragen om als ze je een cadeautje sturen, gereedschap te sturen. o_Ok zijn er regelmatig gereedschapskisten te krijgen bij quests of events. Deze kun je daarna terugvinden in je inventaris onder consumptiegoederen en openen.

Cornelly52 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.