spetterende sneeuwpopqeust

Discussie in 'Help archief' gestart door venus261256, 20 December 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Ben aan het inleveren en kom dan bij pop2 die eigenlijk 3 is en omgekeerd en dan moet ik 88
    sneeuwhoop inleveren terwijl in de faq staat 80 stuks.
    hebben meer farmers dat al gezien en opgemerkt.

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Die 88 en 80 zag ik ook.

3. venus261256

Ben ik gelukkig niet de enige

janniekwak vindt dit leuk.
  4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Uit de Fabrieken is bij niet een kerstcadeau gekomen doen de fabrieken misschien niet mee?
    Ik heb er niets over gevonden in de FAQ

5. venus261256

Ja hoor ook uit werkstallen en staat ook in de faq

6. Sintra98

OOK vanmorgen heb ik geen DI kerst cadeau gehad!
    Wel jammer dat je dan alles kopen moet

7. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Let je wel op dat de dropitems alleen van de plantage komen? Als je echt denkt dat er iets mis is, dan kun je natuurlijk altijd een ticket sturen naar support, zij kunnen op jouw account meekijken.

8. Sintra98

maar op de plantage heb ik slechts 3 stallen staan en ik heb het niet in dre FAQ gelezen maar het kan zijn dat het er wel staat Ik ben er in iedergeval niet blij mee want het betekent dat je verplicht bent als he het al weet dat je steeds je boerderij moet ombouwen bovendien staat het voor mij niet zichtbaar in FAQ ik vind dat daar wel meer aandacht aan besteed moet worden. De plantage is voor gewas voor zover mij bekend. graag zou ikwille weten waar jou opmerking staat

Laatste bewerkt: 23 December 2019
  9. farmermikkie

Het staat toch echt in de faq, op dezelfde manier als het er altijd staat:

Dropitems

DropitemKomt van deze akkersKomt uit
    Hoopje sneeuw
    1Bomen
    Gewassen
    Toverboom
    Burencadeaus
    Kerstcadeautje
    3Stallen
    Werkstallen
    Burencadeaus

Kerstcadeautjes komen dus alleen van veld 3 (de plantage) uit stallen en werkstallen, en daarnaast kan je ze van je buren krijgen.

En is 1 keer per week een stuk of 40 stallen neerzetten nou echt zoveel werk?
    Komend event, quest 4 van winterverhalen, geeft ook weer drops van de plantage uit stallen en werkstallen. Dus kan je ze nu zelfs laten staan.

janniekwak vindt dit leuk.
  10. Sintra98

Dat is dus alles verplaatsen van het woud naar de plantage Ik heb de nummers niet in de gaten gehad
    Ik vind de FAQ dus toch tekort schieten en ht niet maar met een nummertje moeten doen opdat ze dan geern toelichting hoeven te geven

11. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Als je op het nummertje drukt krijg je vanzelf een overzicht van de velden en des betreffende nummers. Zo moeilijk is het toch niet?

12. farmermikkie

Ik vind de faq helemaal niet tekort schieten. Zoals vanDijk hierboven zegt, even op dat nummertje klikken en je krijgt een prima overzicht.

13. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Prima dat er gevonden wordt dat de FAQ tekort schiet hoor het kan nou eenmaal niet naar iedereen zijn zin gemaakt worden, maar het nummertjes verhaal wil ik dan toch nog een keer toelichten (al heb ik dat al vaker gedaan).

Zitten meerdere gedachten achter, spel werd steeds groter en steeds meer velden. o_Ok steeds vaker specifieke akkers die nodig waren (voorheen was het toch vaker dat een event op de normale boerderij of op Baha te spelen was). Daarnaast kregen ook alle sieritems specifieke plaatsen waar ze geplaatst kon worden, dus als extra service zijn wij ook begonnen in FAQ's vermelden welke velden dat zijn.

Dat werd dus heel vaak alle namen van de akkers in de FAQ's vermelden en moesten we erg alert blijven dat wij de goede namen achter de nummers deden (wij krijgen de info over velden dus ook in nummers aangeleverd). En tussen het maken van een FAQ en daadwerkelijk plaatsen zit vaak ook nog heel vaak wijzigingen. Meerdere factoren die kans vergroten op fouten maken en daarom zijn wij overgestapt naar die nummers die altijd een linkje bevatten naar een overzicht welk nummer bij welke akker hoort.

De wijziging houd dus inderdaad 1 stapje extra werk in voor jullie maar ook 1 extra handigheidje die er toen bij is gekomen: waar kunnen de sieritems staan?
    Het is dus geen luiheid maar meer de wens vanuit ons goede informatie aanleveren.

hendrika73, janniekwak, kakelot69 en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.