spelproblemen

Discussion in 'Help archief' started by heidisboerderijtje, Feb 21, 2017.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. heidisboerderijtje

heidisboerderijtje Forumleerling

goede morgen. Kan het zijn dat er nog steeds spelproblemen zijn? ik heb als ik het valentijnsquest spel aan het doen ben hij regelmatig na de laatste bal gewoon doorgaat en het gordijn niet dicht gaat. of tewel hij blijft hangen. En ook als ik van het akkerland naar woelige weide of ander veld wil gaan heb ik constant een bloemetje in beeld en moet ik opnieuw inloggen. ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen. mvg heidi

-matthias1952- likes this.
  2. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Al geprobeerd of flash cache en browser cache legen helpt?

3. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Goedenavond,
    Ik heb het probleem dat mijn spel steeds vastloopt heeft de server bij BP ok een individuele Cache?
    Indien dat het geval is, zou deze cache dan alstublieft geleegd kunnen worden?
    ik heb de Cclener in gebruik voor het inloggen en bij adobe deel heet het spel bij my little farm
    en BP secure kloppen deze namen?

Sintra98 likes this.
  4. tina9091

tina9091 Forum freak

voor deze vraag moet je echt een berichtje naar support doen.
    verder is my little farm de werknaam die gekozen werd toen het spel ontwikkeld werd, die naam duikt hier en daar nog wel eens op

Thread Status:
Not open for further replies.