Terugkoppeling Spelproblemen / Ddos aanval

Discussie in 'Technische aankondigingen' gestart door Klaartjuh, 23 December 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Helaas is het weer zover en heeft een Ddos aanval het spel plat gelegd. We hopen het spel snel weer terug te kunnen brengen.

2. Klaartjuh

Het spel is er weer.

Landa75, jolanda13 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  3. Klaartjuh

Voor wie door dit probleem op 23 december de kalender niet konden openen stuur maar vast een ticket naar support. Ik wacht eigenlijk nog op officiële instructies maar weet niet zeker of die nog gaan komen (waarschijnlijk niet). Dus tickets zal ik nog even laten staan maar anders zal ik later vandaag wel starten met vakjes voor jullie openen of TG terugboeken op je account voor het openen van vakje 23.

In dit geval helpen jullie mij wel door alvast met TG het vakje te openen omdat TG terugboeken een iets makkelijkere handeling is waarvoor ik niet in je account hoef in te loggen. Maar als je dat niet wil of niet kan is dat zeker geen probleem.
    En spelers die het leuk vinden om al hun extra accounts op te geven waar ze zelf ook niet de moeite voor nemen op andere dagen vakjes te openen dan heb je pech, daar begin ik niet aan want zonde van mijn tijd en zorgt er voor dat andere spelers die wel de kalender bijhouden onnodig lange moeten wachten.

Betreft de dagelijkse inlogbonus kan ik helaas niet veel doen, ook van de vorige keer was er door Bigpoint niet iets mee gedaan omdat daar een script voor nodig is maar dat werkt momenteel niet door de Ddos aanvallen.

Borkie vindt dit leuk.
  4. Klaartjuh

Bovenstaande procedure is nu officieel, dus ticket sturen als je vakje 23 geopend wil hebben of TG teruggeboekt wil krijgen daarvoor. Zojuist heb ik alle tickets op support hierover beantwoord en het vakje voor je geopend of de TG teruggeboekt.

Schroom niet om nog een ticket te sturen als je hetzelfde probleem hebt, liever dat het nu komt dan pas op de laatste dag. Want na het aflopen van de kalender op de 26e kan ook ik geen vakjes meer openen (ik dan kan nog wel zien als je het vakje voor TG had vrijgespeeld en alsnog de TG terugboeken).

Borkie vindt dit leuk.
  5. Klaartjuh

Let op: de kalender loopt vanavond af, als je voor 14:00 uur vandaag een ticket stuurt ivm vakje 23 (of 11) dan kan ik je nog helpen als je zelf geen TG genoeg hebt.
    Als je daarna stuurt speel het dan zeker wel eerst zelf vrij voor TG want ik kan niet garanderen dat ik je ticket vandaag nog kan beantwoorden (ook ik heb Kerst) en TG boeken kan ik dus ook later in de week nog doen.

knoepertje en Borkie vinden dit leuk.