Spelnaam

Discussie in 'Help archief' gestart door Germa17, 20 November 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Germa17

Germa17 Forumleerling

Waarom is mijn spelnaam op het forum anders dan mijn echte spelnaam?
    Mijn spelnaam is Germa7, maar op het forum staat Germa17.
    Dit is nogal verwarrend.

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Bij de eerste inlog vanuit je spel heb je zelf en andere naam kunnen kiezen (nu niet meer).
    Als een forumnaam al bestaat zal het systeem automatisch er een 1 of 2, 3, 4...) achter zetten.
    Omdat iedere forumnaam uniek moet zijn en ook 'ex'-forumbezoekers tellen daarbij mee.

3. Germa17

Germa17 Forumleerling

Toch begrijp ik het nog niet.
    Ik had zaterdag met een gedichtje een gereedschapskist gevraagd voor een aantal buren en voor Germa17.
    Niets ontvangen.
    Daarom heb ik het gisteren weer geprobeerd, maar dan voor Germa7.
    Vandaag weer niets ontvangen.
    Hoe kan dat?

Er is overigens bij mij geen cijfer achter gezet, maar ertussen: Germa17 i.p.v. Germa7.

Alvast bedankt voor de uitleg.

4. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Ik denk dat Sint en Piet op het forum net als in het echte leven niet op alle plaatsen tegelijk kunnen zijn om een kadootje te geven
    Even geduld ... wie zoet is, krijgt lekkers en..... ;)

5. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Het is nog geen 5 december...

Maar als je zaken voor je spelaccount vraagt moet je op het forum wel altijd je juiste spelnaam (met ook juiste hoofd- en kleine letters en leestekens) vermelden want je forumnaam wordt niet teruggekoppeld naar het spel.
    De spelaccounts en dus spelnamen zijn gekoppeld aan het spel.
    Vanuit het spel kom je op het forum maar dat kan dus een andere naam zijn, staat ook in een andere lijst. Het forum is nu eenmaal een ander programma als het spel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.