spelen op mobiel

Discussie in 'Help archief' gestart door farcry75, 30 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farcry75

    farcry75 Forumbeginner

    Hallo allemaal

    Ik speel dit spel al heel wat jaar en dat wil ik ook blijven doen, maar ik doe het
    meestal op mijn mobiel en dat werkte tot voor kort prima met flash, nu moet je iets installeren op je pc of tablet maar dit werkt niet voor een mobiel .Het spel is nu zo traag dat het gewoon niet speelbaar is. Is hier een oplossing voor, en hebben meer mensen hier last van.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  2. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Dat klopt dat je het (nog) niet op je telefoon of tablet kunt spelen.
    Helaas.
    Er zijn denk ik vele mensen die nu, door bv werk, geen event meer uit kunnen spelen.
     
  3. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

    Een tip is om comfortvelden te gebruiken op werkdagen, dan kom je vaak toch nog een heel eind. Ik kan zelf sowieso niet oogsten op de meeste werkdagen en dan is dat nog een oplossing :)
     
  4. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Als je een iphone hebt kun je nu gewoon in safari spelen . Toen het spel nog met flash was kon dat niet en moest je puffin installeren . Nu kan het zonder. Traag kan ook aan je wifi of telefoon liggen, met mijn 2020 model gaat het supersnel
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  5. connie1959

    connie1959 Gelegenheidsauteur

    ik speelde het spel via puffin op mijn tablet en foon...helaas lukt het nu niet meer... alles is nu ook veel trager geworden op mijn laptop...het is niet meer leuk om dit spel nog te spelen en ik ga er ook mee stoppen na zeker 10 jaar spelen...zo als nu ook weer...ik wil graag een slot wac aanzetten en het lukt gewoon niet...vreselijk, die update heeft geen goed gedaan..
     
  6. walking51

    walking51 Gelegenheidsauteur

    Ik deel je mening en over denk ook om te stoppen. Na zoveel jaren
    Lid sinds: 30 Augustus 2014
     
    connie1959 vindt dit leuk.
  7. inox1952

    inox1952 Junior expert

    Hier ook,spel enorm traag ,niet meer plezant om te spelen,denk ook om te stoppen als het niet verbeterd
     
  8. .Nietje.

    .Nietje. Junior expert

    Ik kan ook het spel niet naar behoren spelen.
    BALEN HOOR !!!
    Ik speel het spel al vanaf 2014,
    Kan geen kisten openen, spel loopt steeds vast.
    Kon pas een half uur later beginnen met me nieuwe quests.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.