Spel opent niet in Mozilla FireFox

Discussie in 'Help archief' gestart door Paulien64, 7 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paulien64

Paulien64 Regelmatige auteur

Kan iemand mij vertellen hoe het komt dat ik op Mozilla Firefox het spel niet kan openen? Ik speel het al bijna 4 jaar op Mozilla, maar nu lukt het niet meer. Het plaatje komt wel voor, maar hij opent zich niet, de velden zijn dus niet zichtbaar. Ik heb nu Internet Explorer geïnstalleerd en daar doet hij het wel. Hebben meer spelers hier last van? Ik heb al van alles geprobeerd: opnieuw opstarten, cleaner erop losgelaten, maar hij doet het nog steeds niet. Is het bij jullie bekend?

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Heb je al gekeken of je Flashplayer bij FireFox up to date is?
    FireFox gebruikt een andere Flashplayer als IE dus dat zou heel goed de oplossing kunnen zijn.
    Open dit draadje in FireFox en klik op deze link http://www.adobe.com/nl/software/flash/about/

3. Paulien64

Paulien64 Regelmatige auteur

Ik heb op de link geklikt en gezien dat de Adobe Flash Player zowel bij Mozilla als bij Internet Explorer gedownload aanwezig is. De versie met een 15 erin. Ik dacht dat dat een vrij nieuwe was. Ik ga ook nog eens kijken bij Mozilla naar de Adobe Flash Player. Maar ik heb steeds bijgehouden als ze vroegen een nieuwe versie te uploaden. Ik begrijp er niets van!

4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ik heb je posten even los gemaakt uit de verzameldraad want dit heeft niks te maken met het huidige event,
    Dan is het beter dat het een eigen draadje is.

Je kunt op de pagina van de link uitsluitend het versienummer van de browser waarin de link is geopend zien.
    Het lijstje daaronder is niet wat je geïnstalleerd hebt maar wat voor verschillende browsers de laatste versie is.

Het versienummer in de browser waarin de link is geopend zie je bovenin in het losse vierkantje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.