Spel loopt slecht

Discussie in 'Help archief' gestart door eevee60, 15 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siggie61

siggie61 Forumleerling

ik kom erhelemaal niet in nu

dutchboy vindt dit leuk.
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

ik heb het nagevraagd, er zijn momenteel geen problemen met het spel.
    Dat betekent niet dat je als individuele gebruiker geen last kan hebben maar dat zit dan op de eigen computer of in je internetverbinding.

De standaardhandelingen:
    * verwijder de tijdelijke internetbestanden (browser cache)
    * leeg de flashcache
    * check of de laatste versie van de flashplayer hebt
    * ingeval je in Chrome speelt: check of je meerdere flash-plugins aan hebt staan en zo ja schakel een versie uit
    * als je in FF of IE speelt: kijk in je browser opties/voorkeuren of wel genoeg ruimte voor de cache toelaat (minimaal 500 Mb vanaf ca level 70)
    * sta de flashcookie toe

Bij een schijf die minder dan 30% vrije ruimte heeft is ook defragmenteren aan te bevelen.

3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Grap van de dag: Ik heb 2 rode konijnenhokken opstaan die ik verwijder. Wanneer ik er andere stallen op wil zetten, staan ze weer op het veld. Nog een keer afgehaald, andere stal opgezet. En bij het zoeken naar de laatste stal zie ik tot mijn verrassing 4 rode konijnenhokken in mijn schuur staan. Ik verwacht dat ze wel weg zullen zijn met F5, maar kloppen doet het niet.

dutchboy en omaatje75 vinden dit leuk.
  4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik vermoed dat dit komt omdat ze rond het tijdstip dat je dit hebt gepost ook achter de schermen met iets bezig waren (ivm een klein bugje eventtimer) en dat inmiddels alles weer normaal zal werken :)

dutchboy vindt dit leuk.
  5. boerkoekoek1234

boerkoekoek1234 Doorzetter

tulpguldens aankopen met Bancontact gaat niet

dutchboy vindt dit leuk.
  6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het is altijd de vraag of het vanuit BP komt dat er storingen zijn en een slecht werkend spel, of door een volle flashcache.
    Ik heb vaker dat ik 2x dezelfde stallen moet verwijderen. En op het moment dat ik weer opnieuw had opgestart, waren de extra rode konijnen inderdaad weer weg.

dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.