Spel ligt er uit.

Discussie in 'Help archief' gestart door Anrah, 24 September 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Kon vanmorgen geen verbinding krijgen via Puffin op mijn mobiel... wilde ff snel VM oogsten en inzaaien. :cry:
    0ok in mijn lunchpauze geen verbinding kunnen krijgen:sleepy:

hwjstolwijk vindt dit leuk.
  2. CorinneB

CorinneB Forumkoning

Bij mij werkte Google en Google chrome niet vanmiddag. Hopelijk is het nu opgelost.

3. hihija

hihija Junior expert

Ik kon ook tussen 12.30 en 14.00 niet in het spel komen. Later was het weer raak.
    Maar waarom staat er niets over op het forum ?

4. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Om eerlijk te zijn weet ik ook niet precies wat er aan de hand is, eerder in de middag waren er wel wat problemen bij BP wat meer betrekking tot forum ipv spel leek te hebben.
    Maar uiteraard zien we alle meldingen hier en dat speelt/speelde ook in andere landen dus is doorgegeven. Alleen krijgen wij verder tot nog toe ook geen informatie dus kan ik ook niks melden.

5. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Hier helaas ook wel had ik het huisdieren veld aangezet en daarna bleef het spel maar rondjes draaien waar door ik toch wel meer dan een miljoen punten gemist heb
    Mijn vrouw heeft een inlog probleem en kan er helemaal niet op komen
    @ zij krijgt na lang wachten als mededeling beveiligde verbinding is mislukt
    neem contact op met de website eigenaars...............

Laatste bewerkt: 25 September 2018
  6. hihija

hihija Junior expert

Hier ook weer problemen net zo als gisteren.
    Het event is hier nu wel in de soep gelopen.
    Nog steeds geen problemen officieel ?

7. Boer.Piet

Boer.Piet Junior expert

Vanmorgen (ca. 1 uur geleden) weer inlogproblemen: "beveiligde verbinding is mislukt, neem contact op met de website eigenaars" is de melding, die verscheen. Nou, bij deze dan. Na ongeveer een half uur kon ik wel inloggen.
    Later liep bij het uitloggen de hele browser (Firefox) vast...... Wonderlijk

Update: alles werkt weer als voorheen (11:15u)

Laatste bewerkt: 25 September 2018
  8. the_liberty

the_liberty Forum-ambassadeur

hier ook 1 1/2 uur uit het spel geweest. wilde nog een veldje eventgewassen zetten dus dat ging niet door vanmorgen even voor 9 uur eruit gewipt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.