Spel laadt niet meer na Firefox update?

Discussie in 'Help archief' gestart door PinguinEric, 12 Juli 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PinguinEric

PinguinEric Junior expert

Hallo medeboeren,

Gisteravond deed mijn Firefox weer eens een automatische update. Dit is nooit een probleem, maar sinds die laatste update werkt het spel niet meer. Ik kom wel op de inlogpagina. Als ik inlog zie je normaliter het laadbalkje (met de schaap in de kruiwagen), maar nu blijft het spelscherm leeg (zie alleen de achtergrond). Geen foutmelding niets. Met 3 andere browsers werkt mijn account prima. Heb hele Firefox al compleet verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds het lege scherm.

Iemand anders hier ook last van??

moontje68 vindt dit leuk.
  2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

bij mij werkt het spel nog goed in firefox. maar ik heb geen automatische update gehad, althans niet dat ik weet.
    ik weet ook niet waar ik kan zien welke versie ik heb.

3. theav71

theav71 Levende forumlegende

Download anders eens de flashplayer opnieuw of update deze. Zo te lezen laad deze niet.

4. PinguinEric

Helaas, dat werkt ook niet. Had ik reeds geprobeerd (maar vergeten te schrijven :))

5. theav71

Neem aan dat je ook op het grijze vak met je rechtermuisknop hebt geklikt om flash te activeren en dan op toestaan heb geklikt op het schermpje wat je dan krijgt?

6. thea1963

thea1963 Forum freak

Dat probleem heb ik hier nu ook in firefox, nu het rare op facebook doet de flashplayer het wel bij een spelletje

7. theav71

8. PinguinEric

Uiteraard had ik Firefox al toestemming gegeven, inhoudsblokkering uitgezet e.d. Tot nu toe geen succes. o_Ok al ik via Firefox op een andere Farmerama URL inlog, werkt het niet. Vanuit Internet Explorer, Chrome of Opera werkt alles prima, dus ik kan nog uit de voeten :D

9. thea1963

thea1963 Forum freak

10. theav71

Dan word het denk ik wachten op Ron of een ander iemand die er meer van zou kunnen weten.

11. PinguinEric

Ik heb precies hetzelfde :D

12. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

IT zoekt nog naar een permanente oplossing.
    Maar voor nu zou het moeten werken als je alle add-ons in FireFox uitschakelt, alleen de FP behoudt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.