spel laad niet

Discussie in 'Help archief' gestart door Mootje38, 29 Juni 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mootje38

Mootje38 Gelegenheidsauteur

goedenavond, sinds een paar dagen kom ik het spel niet meer in. Ik kan wel inloggen, maar daar blijft het dan bij. Ik heb chrome onder vista. Is er misschien na dinsdagavond een update van e.o.a. geweest? Want woensdag ochtend kwam ik het spel niet meer in. (Tevens werkt ook facebook bij mij niet meer, maar dat terzijde). Op de laptop van mijn man kan ik gelukkig wel spelen maar hij staat deze niet graag af aan mij de hele avond :p Het ligt dus niet aan onze internetverbinding, of aan chrome want dat zit op de laptop ook, enkel die draait onder windows 10 als ik het goed heb. Zou het kunnen dat het aan de flash player ligt? ook al geprobeerd op IE en Mozzilla maar ook daarop lukt het niet. Andere websites of spelletjes kan ik wel gewoon openen of spelen. Ik blijf het raar vinden hoor dat ie van het ene op het andere moment niets meer doet. Ik hoop dat iemand de oplossing heeft want ik kan niet zonder Farmerama!! xD

2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Opvallend mijn dochter (larissahoeve) heeft precies hetzelfde probleem. Alleen via haar laptop doet Farmerama het niet. Via die van mij en mijn man kan ze wel spelen, maar ze speelt natuurlijk het liefst op die van haarzelf

Farmer121965 vindt dit leuk.
  3. Mootje38

Niemand??

4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Er is een update van de Flash plug in geweest van Adobe
    Die geeft dat niet altijd aan ik speel op firefox onder windows 7
    Als het niet wordt aangegeven ga dan naar www.Adobe flash
    Let wel op welke je kiest die moet bij jouw browser passen
    Succes er mee

Laatste bewerkt: 4 Juli 2017
  5. Mootje38

heel die adobe site doet het ook niet, dus dat wordt lastig.... ik kan op bijna geen enkele website komen.

6. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik denk goed om aantal dingen te proberen, om te beginnen kan het de moeite waard zijn om je modem even te resetten. Geeft dat geen verbetering is een volgende stap om je pc wat uitgebreid op te schonen, wat een handig hulpmiddel kan zijn is ccleaner, ik heb er zelf ook veel baat bij. Hier lees je hoe je daar bij kan komen (stukje naar beneden): https://board-nl.farmerama.com/inde...nische-vragen-en-oplossingen.4741/#post-15914

Ben je er hiermee nog niet is nog een optie om te checken op malware aangezien dit ook problemen kan veroorzaken. Via deze site: https://www.malwarebytes.com kun je het programmaatje downloaden (gewoon de gratis versie doen hoor, werkt prima).

Hopelijk kun je hier weer even verder mee, succes :)

7. Mootje38

ik heb het heel rigoureus aangepakt...... nieuwe pc gekocht xD (was toch aan vervanging toe dus niet alleen hierom, maar het was gewoon die heel bekende druppel......) draadje mag op slot.

Sintra98 en farmermikkie vinden dit leuk.
  8. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ja dat is een oplossing wat inderdaad ook kan helpen xD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.