Spel gaat traag.

Discussie in 'Help archief' gestart door Sintra98, 26 Januari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenny103

jenny103 Forumleerling

strak plan voor BP alles is opschonen ik betaal niet voor niks iedere maand 10 euro,s aan maaidorsers al maanden loopt het spel niet zit er hard over na te denken om te gaan stoppen met al me accounts scheeld me 90 euries in de maand ps opschonen vind U in de handtekening van U mods jenny103

2. vinc05

vinc05 Forum freak

Ik schreef dat de punten weg waren en heb niets geschreven over het niet draaien van filmpjes enz.
    De punten zijn inmiddels weer tevoorschijn gekomen.

3. Jefke1

Jefke1 Forumleerling

Speel ik het stripevent2 uit en krijg ik 3uur alle knechten maar kan met de knechten niets oogsten. Bedankt BP.

4. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

knechten werken wel bij mij alleen langzaam klik de knechten aan met oogsten reageren 6-7 seconden later pas

5. Farmgirlandboy

Farmgirlandboy Gelegenheidsauteur

Ik heb hier ook snelheidsproblemen. Opstarten duurt errug lang. Als ik van veld wissel kan het echt ruim 2 minuten duren. Zowel chrome als IE hebben het probleem. Ik schijn dus niet de enige te zijn. Hopelijk heeft BP snel het probleem gevonden. Ik wacht af.

6. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

7. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Vandaag we schrijven 16:10 uur uitgelogd Ccleaner en ingelogd het inloggen gaat zeer moeilijk knechten werken niet
    of niet naar behoren het wisselen van velden duurt te lang om alle uilenbomen aan te zetten
    en dan ook nog te kunnen oogsten., en hoewel het maar een spel is wekt het toch enige razernij in mij op.>:(
    BP ik hoop dat jullie dit spoedig oplossen anders denk ik dat jullie verjaardagsfeest een "Trauerfest" gaat worden.
    Ik denk dat ik jullie niet moet feliciteren met de werking van het spel
    of het zou al moeten zijn dat designers en ontwikelaars het voor elkaar hebben gekregen de servers te overloaden
    Het spel is eigenlijk niet meer speelbaar:(

Laatste bewerkt: 27 Januari 2015
  8. AN_dv2

AN_dv2 Forumleerling

pff nog steeds heel traag ik had knechten ingezet omdat ik de boel moet verbouwen maar dit is met knechten niet te doen mag ik mijn 3 uur coupon terug handmatig gaat sneller en beter ook schuiven de velden weer in elkaar over zo ben ik de bahama aan het doen en als ik iets wil neerzetten zit ik weer op mijn hoofdveld kan beter ff onderhoud doen en die tijd verlengen want ik red het oogsten nog niet eens binnen de bonus van mij kraai.
    Ben nu voor de 3e keer aan het proberen om mijn bahama te oogsten en te verbouwen ik hoop dat het nu blijft.
    Dit is diep triest

Laatste bewerkt: 27 Januari 2015
    Sintra98 vindt dit leuk.
  9. Farmgirlandboy

Farmgirlandboy Gelegenheidsauteur

Hier lijkt het probleem opgelost te zijn.
    Dank je wel BP!

10. PinguinEric

PinguinEric Junior expert

Lijkt wel sneller te gaan, maar Is Renzo nu alweer weg?

11. wilagten

wilagten Junior expert

spel is nog steeds zeer traag de knechten werken bijna niet moet 20 a 30 seconden wachten tot dat de velden leeg gehaald worden

12. Jannies

Jannies Forumleerling

bij mij is het spel zeer traag sinds renzo online is.
    In combinatie met de start van het verjaardagsevent, met momenten extreem traag (niet laden van schermen).
    Na 20u veel beter, durf bijna zeggen normaal. Hopelijk dus opgelost, heb intussen wel opnieuw ingelogd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.