spel en forum niet te bereiken?

Discussie in 'Help archief' gestart door Aspergesteker, 24 April 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aspergesteker

Aspergesteker Junior expert

Deze morgen ingelogd en mijn dagelijkse inlog bonus geïnd. 1 maal draaien aan het boerenrad en 30 minuten extra ep voor een bepaalde tijd bij het oogsten. Ik start het boerenrad deze blijft draaien ik kan niet meer terug en de afsluit knop(kruisje) werkt ook niet meer.
    Heb dus als laatste red middel gewoon de browser moeten sluiten. Nu maak ik iedere avond netjes mijn browser schoon en draai ik ccleaner en ga ik naar de adobe manager om alles te verwijderen. Na enkele minuten probeerde ik om weer in te loggen op farmerama en helaas duurde het bijna een uur al eer ik weer in kon loggen. Zijn er mensen die hier ook problemen mee hebben of hebben gehad. Heb dus niet kunnen oogsten met die extra bonus en mijn draaien zijn wel blijven staan op het boerenrad. Ik heb van alles geprobeerd het forum het spel de site van de dikke punt zelf ik kon niks bereiken.

2. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

hier ook precies het zelfde , een pagina vol met allemaal letters en codes , maar in het spel komen ho maar .

Zal er wel weer bij horen

3. dulce1957

dulce1957 Actieve auteur

hier dus het zelfde probleem zo ook op mijn andere boerderijtje.

4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Hier ook...Dacht dat ik verbannen was:wuerg:
    Was stallen aan het neerzetten en hups niks deed het meer , kon zelfs niet normaal uitloggen..
    ccleaner gedaan , lappie uit en weer aan..maar niks komma nul..
    Forum ook niet meer te bereiken ..
    Dit zowel in chrome als IE....
    Nu net lukte het weer.........en ik kan opnieuw de stallen gaan voeren enz...........

5. Dizzy23

Dizzy23 Forumbeginner

lijkt het weer te doen!

6. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Laatst bewerkt door moderator: 24 April 2015
    Boer.Piet vindt dit leuk.
  7. tinus138

tinus138 Teller

Hier ook het zelfde probleem gehad was bezig om de molen te laten draaien. Was via chrome bezig.

8. Aspergesteker

Aspergesteker Junior expert

Mooi weten we in ieder geval waar de fout zat dan zou ik graag het verzoek in dienen om mijn gekregen kadootje van de extra ep bij oogsten voor bepaalde tijd nu terug te krijgen zo dat ik hem wel benutten kan. En dan wel op het moment dat ik er ook wat aan heb want heb net ingezaaid en ben de eerste 5 uur niet beschikbaar.

9. farro

farro Forumkenner

Hier ook hetzelfde probleem gehad - jammer van de knechten !!!

10. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

hier het zelfde. Kon er een poosje niet op. Wilde oogsten maar alleen maar zonnebloem die vrolijk rond draaid.
    en nee cache en flash ed zijn up to date en leeg. Gebeurt dagelijks

11. yvon61

yvon61 Forum-analist

o_Ok ik heb veel later kunnen starten. Jammer dat er geen melding van een storing was.

12. Toontje2

Toontje2 Forum freak

Er waren helaas storingen in het datacenter waar Bigpoint alles heeft staan. Gezien het feit dat er dus ineens geen spellen, forums, etc. meer beschikbaar was konden we jullie dus ook niet informeren.

Gelukkig werkt op dit moment alles weer zoals het hoort.

farro en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.