Spel Bevriest

Discussie in 'Help archief' gestart door tineke150, 21 Februari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Er zijn nog steeds problemen volgens mij
    Niet normaal meer duurt uren voor ik al de stallen in kan zetten loopt steeds vast .
    Alles opgeschoond niets helpt
    Wie heeft hier nog meer last van ?
    helpppppppppppppppp:mad::oops:
    Gr tineke150

2. vutter

vutter Junior expert

Hier het zelfde.ook opgeschoond waardeloos

3. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

o_Ok ik heb daar last van.

4. enk52

enk52 Levende forumlegende

Blijkbaar is de winter weer ingetreden op farmerama terwijl het buiten juist lenteachtig is.
    Er zijn geen storingen bekend op dit ogenblik maar we houden het in de gaten. Voor nu kan ik alleen adviseren regelmatig je flash en browsercache te legen.

5. s.ham

s.ham Gelegenheidsauteur

Klopt er zijn nog steeds problemen met het spel loopt veel te vaak vast en je moet steeds opnieuw opstarten en dan blijft hij weer vastzitten.

6. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Er zijn wel degelijk storingen het spel bevriest steeds dit is gekomen na het afsluiten van het event Valentijn (denk ik)

7. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Tot op heden is er geen storing bekend, spelers in dit draadje heb ik even uit hun spel gegooid om wat te proberen.

Graag flash cache en browser cache opschonen, browser opnieuw opstarten en weer inloggen. Hopelijk gaat het dan beter.
    Voor meer tips zie deze FAQ: https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-technische-vragen-en-oplossingen.4741/

Mocht er later blijken dat er wel iets met het spel aan de hand is zullen we dit uiteraard melden, maar dat is op dit moment nog niet vast te stellen.

8. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Dus jij was de inbreker, ik dacht al wie wil er op mijn boerderijtje inbreken;)

9. martina6048

martina6048 Forumleerling

Nou als er niets bekend is... weet en snap ik niet...want het spel bevriest elke minuut en praat niet over flash cash legen want dat doe ik elke dag en vandaag al 10 x niet normaal :oops::mad:

10. livanhi

livanhi Forumleerling

inderdaad hier ook problemen

11. Moe154

Moe154 Forum-analist

Mocht je de meldingen hierboven gemist hebben, mijn spel bevriest.
    En dit ondanks alle toe te passen kunstgrepen die nodig zijn om dit spel enigszins aan de gang te houden.

12. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Er zijn geen meldingen internationaal, de servers werken zoals gedacht.

Aangezien de klachten zich alleen bij ons voordoen, en dan ook nog in een klein aantal, denk ik een storing bij een provider.

Maar we willen er uiteraard dieper induiken.
    Dan heb ik gegevens nodig.

spelnaam
    userid
    welk besturingssysteem gebruik je
    welke browser(s) komt het voor
    welke versie van de flashplayer heb je
    wie is je internetprovider
    in welke provincie ben je waar je last heb van het bevriezen

Sintra98 en -doppie- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.