Speciale questen

Discussie in 'Help archief' gestart door -Coco1968-, 10 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik zou graag willen weten waarom de quest "Tour de Farm", bij de speciale questen staat. Verder komen daar alleen de questen te staan van de ambachten en schateiland.
    Alle andere questen met bijzondere stallen en bomen staan bij de normale questen.
    Zelfs het herbarium, die je als enige overnieuw kunt beginnen als deze klaar is.
    Waarom staat de "Tour de Farm" dan bij speciale questen?

2. boerkoekoek1234

boerkoekoek1234 Doorzetter

Er was nergens nog plaats

-matthias1952- vindt dit leuk.
  3. enk52

enk52 Levende forumlegende

Omdat er speciale dieren én producten gevraagd worden.

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Jammer. Ik ben de opdracht steeds kwijt omdat ik altijd bij de normale questen kijk, zodat ik de fokquesten kwijt ben.
    Maar de producten van de speciale dieren maakt deze quest dus speciaal.
    In mijn beleving zou het logischer zijn wanneer alle questen met bijzondere stallen en stekjes daar zouden komen, of geen enkele.
    Zoals ik in de eerste post aangaf, staan daar alleen de questen die je moet spelen om verder te komen met het spel. Zoals de magische bonenstaak, de ambachten en schateiland. In dat rijtje hoort de quest niet thuis.

hendrika73 vindt dit leuk.
  5. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Het lijkt mij ook logischer om de questen waar de bijz. bomen/stallen onder het tabblad speciale questen komt te staan. Nu is het inderdaad een zoektocht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.