(speciale dag/week) Oude quests voltooien

Discussie in 'Update- en ideeënpool' gestart door gevelblij, 28 April 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gevelblij

    gevelblij Forumleerling

    Misschien ben ik de enigste, met veel onvoltooide quests.
    Krijgen we "nog" eens de tijd om oude quests te voltooien. Wellicht een speciale dag of week per maand, eventueel met "extra bonus" (te koop met boerduiten), om oude quests af te krijgen.
    Elke week nieuwe quests is leuk maar ik heb nog 60 onvoltooide.
     
    Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik stik werkelijk van de onvoltooide quests xD

    Maar de meeste vind ik helemaal niet zo interessant. Ik gebruik ze vooral om mijn voorraad SV een beetje te pimpen als er een fokevent aan zit te komen, of om even snel aan knechten te komen. En soms zitten er leuke stallen in. Maar die quests die alleen maar een beetje EP of BD opleveren laat ik links liggen, dan weet ik echt wel wat leukers te doen met mijn voorraden.
     
    bepsels vindt dit leuk.
  3. miekekoning

    miekekoning Veteraan

    Zoals ik het idee nu lees denk ik niet dat dit er gaat komen. Sommige mensen hebben nu al veel tijd, bd en eventueel zelfs tg besteed om questen af te krijgen. Iedereen krijgt dezelfde beloning bij het behalen dus het is niet mogelijk om anderen op een later moment er voordeel voor te geven.
    Je krijgt dan scheefgroei in het spel en mogelijk ontevredenheid onder de spelers die questen wel af hebben.

    Daarnaast vinden veel spelers het fijn om te kunnen kiezen met welke quest ze op welk moment bezig gaan. Het is een leuke extra uitdaging in het spel.
    De questen zijn blijvend dus je kan het op ieder gewenst tempo afronden en zoals kakelot69 al schrijft kun je ook goed bedenken welke questen je wel af wil maken en je de beloning het de moeite waard vind.
     
    bepsels, Sintra98, gelderblom en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ik begrijp de vraag van gevelblij wel. Het zijn er inmiddels zoveel. Het extra belonen of andere voordelen geven zou inderdaad niet eerlijk zijn. Meer ruimte tussen de evenementen zodat je daaraan kan werken zonder andere evenementen te moeten laten schieten zou fijn zijn.
     
    ansimon en bowie1980 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.