sorteren op waarde in inventaris

Discussion in 'Help archief' started by theav71, Apr 13, 2016.

Dear forum reader,

if you’d like to actively participate on the forum by joining discussions or starting your own threads or topics, please log into the game first. If you do not have a game account, you will need to register for one. We look forward to your next visit! CLICK HERE
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. theav71

theav71 Levende forumlegende

De afgelopen tijd kon je mooi dingen in de inventaris sorteren op hoeveel ep/bep deze gaf, dit was heel fijn om als je een veld leeg had gehaald weer de hoogste dingen terug te kunnen plaatsen op je veld. Maar helaas werkt deze sortering dus niet meer :( en is het een rommeltje in de inventaris. Hoop dat dit een bug is en dat het snel weer word terug veranderd?

2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ik kan mijn decoratie wel sorteren op waarde....

3. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Voor zover ik het kan zien, zou dit gewoon moeten werken. Misschien een tijdelijke hapering op de lijn of een geval van vol cache?
    Laat even weten of het weer werkt, mocht het niet zo zijn, kan een ticket naar support misschien uitkomst bieden.

4. Marianne632

Marianne632 Junior expert

Als ik kies voor sorteren op waarde staan de items wel anders in de inventaris maar mij is niet duidelijk welke waarde aangehouden wordt. EP en BD staan door elkaar net als de tijdsduur en grootte. Ik laat het wel op A-Z en zie wel onderin wat de hoogste waarde heeft. Dan maar iets langer bezig.

5. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Ik zie wat jullie bedoelen, hij sorteert wel, maar de volgorde lijkt wat vreemd, we geven het door.

6. theav71

theav71 Levende forumlegende

Alvast bedankt voor het door geven, was net zo blij er mee dat het zo makkelijk was om dingen terug te zetten. Scheelde een hoop gezoek.

Thread Status:
Not open for further replies.