Sokcadeau event algemene vragen

Discussie in 'Help archief' gestart door RonSchoof, 13 December 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorieke123

    Jorieke123 Junior expert

    farmermikkie vindt dit leuk.
  2. Anrah

    Anrah Gevorderde

    Het Sokevent is klaar, maar wanneer komt de volgende fase?
    Ik wacht al de hele dag met oogsten, maar zie geen nieuw eventgewas, of dropitems.
     
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ga maar lekker oogsten.
    Vermoedelijk start het vervolg op donderdag, en dan zou morgenochtend de faq verschijnen.
     
  4. Catje78

    Catje78 Forum-ambassadeur

  5. jokje

    jokje Gelegenheidsauteur

    Vanmiddag wilde ik de bloemen oogsten voor het sok event maar tot mijn grote verdriet kan ik ze niet meer gebruiken en kan ik de wolkenrij niet meer bemachtigen. Een grote teleurstelling want ik had vanmiddag het grote super-de-luxe pakket nog aangeschaft.
    Is er nog een mogelijkheid om het inleveren nog tijdens het kerst event te kunnen doen?
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Het sokcadeau event is afgelopen.Zowel in de faq als in ket klokje stond tot wanneer het event zou duren. Je kan met het kerstevent wel verder met de ondersteunende quest
     
  7. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    Ik heb 2 wolkenrijen gekregen en heb gezocht naar de items die er op geplaatst moeten worden. Velen zaten in de wolkenrijen, die ik al had staan. Nu mis ik er nog eentje. Hoe kom ik daar nu aan? Ik wil hem ook wel kopen, want nu heb ik niets aan die hele wolkenrij. Wat moet ik doen? Wachten? Waarop? Bedankt voor het hartstikke leuke event! Leuk bedacht! Bij geen enkel spel is het zo mooi! Gr. Paulien64
     
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Alle sieritems van deze 2 wolkenrijen komen van bommel. Dus als je iedere maand sinds maart minimaal 21 x bij bommel op bezoek bent geweest, heb je alle sieritems.
    Ron heeft ergens aangegeven dat de sieritems ooit te 'verkrijgen' zullen zijn.

    Maar ik vermoed dat ook dat laatste sieritem ergens op je akker/siertuin/bonestaakrij staat.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wil voegen.
    ik heb hem ook niet

    en waar vond
    ik hem? op het veldje van de sieritems volle maan haha
     
    Laatst bewerkt door moderator: 23 December 2017
    Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  10. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    Ik heb alles nagekeken, maar niet gevonden! Kan ik hem ergens aanschaffen? Gr. en hele gezellige Kerstdagen gewenst! En bedankt voor dit prachtige event! Paulien64
     
  11. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Sok cadeau
    Heel raar maar ik had echt elke dag sok geopend maar heeft de stollen overgeslagen gaan mijn tg s weer
    Echt nog elke dag na opening nagekeken alles geoogst en vanmorgen stond er weer een kruisje :cry::mad:
    Ik kijk bewust elke dag wel 2 x
    Ge Tineke
    En op ander account precies hetzelfde had ik de muntjes wel gedaan weet ik zeker
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.