Snelste levelen Baharama? Tips?

Discussie in 'Help archief' gestart door DarkDevilDude, 8 September 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Wat hebben jullie op de 1 / 2 velden staan op Baharama? Wat levert het meeste op aan BD en het meest EP? :)

Wat heb jij op Baharama veld staan?

Dankjewel voor de info! :D

dutchboy vindt dit leuk.
  2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik ben erg blij met mijn oranje apenstallen, oranje kamelenstallen en oranje (of beter nog rode) pandastallen. Maar ja, om die te bouwen, heb je fokdieren nodig, die erg prijzig zijn. Maar voor de TEP zijn ze erg goed.
    Verder heb ik de duurdere bomen, en de meeste van de XXL bomen op de akkers staan.
    Akkers die overblijven, worden gevuld met wat ik nodig heb voor voer, een quest, voorraad aanvullen.
    En huisdieren (vooral de uilenboom is favoriet bij mij, maar ook mysterie-fort en huisdraakje) leveren extra EP en TEP op alles, dat tikt lekker aan. Je kunt maximaal 7 uilenbomen hebben (iedere akker/tuin/regenwoud 1). Tijdens groothandelsuitverkoop is de uilenboom te verkrijgen voor 75 TG per stuk.
    Heel veel TEP komt van de bonestaken.

Wat veel BD oplevert, kan je het best zelf bekijken op jouw markt.

Laatste bewerkt: 8 September 2015
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  3. theav71

theav71 Levende forumlegende

Hier bomen waar de vruchten duur van zijn op de markt, xxl bomen en sieritems die veel bep geven.

4. DarkDevilDude

Ja het meest voordelige is nog altijd bananenbomen, maar die leveren 40 EP. De schroefpalm / Pandanvrucht levert 105 EP, maar voor 1 boom moet ik 86 keer oogsten om hem eruit te halen.

Dus ik twijfel nog even wat ik doe.

Heb net gember vrijgespeeld, dus die ga ik wel eerst verbouwen.

dutchboy en farmermikkie vinden dit leuk.
  5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Voor mij persoonlijk is TEP belangrijker dan BD. Die verdien ik wel op de farm.
    Gember is fijn, hier op de markt vrij duur, en een lekker lang gewas voor 's nachts met veel TEP.
    Leuk te zien hoe enthousiast je bezig bent om nog meer uit het spel te halen.

6. DarkDevilDude

Ja toch, ik wil die questen ook wel eens keertje afronden. Dus ik heb dan bananen nodig, dus dan reken ik welk ding moet ik kopen met bananen en heb ik nodig voor een quest. Deze keer koos ik gember. Nu heb ik weer bananen nodig, dus veel TEP.

Natuurlijk is de wolkenrij erg fijn, steeds lekker veel TEP elke dag! Helpt enorm! En nu nieuwe wolkenrij 10.000 TEP van de beverevent, hoop dat we die krijgen! :D

dutchboy en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. Aspergesteker

Aspergesteker Junior expert

Gezien ik de ambacht spa manager heb push ik mijn level in Baha op door met regelmaat rode bowl te maken en dit dan te consumeren.
    Daarmee gaan je levels ook vrij snel. En mijn spa manager gaat dan ook lekker door in level. Hoop binnenkort tweede deel van baha te kunnen openen dan zal het nog sneller gaan momenteel bezig met schateiland laatste deel moet de koffieboon nog vrij spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.