sneller goude bananen krijgen

Discussie in 'Overig archief' gestart door -bayani-, 8 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -bayani-

-bayani- Gelegenheidsauteur

ik heb een idee.
    misschien dat je bij level up van baharama in plaats van 5 8 gouden bananen krijgt.
    dat je ze kan verkopen op de markt.
    dat je ze bij het boerenrad kan krijgen.
    en dat je ze bij baharama questen kan krijgen.

2. BaukeS

BaukeS Halfgod

ik denk niet dat dat zal gebeuren.
    handelen kan namelijk met sterren ook niet.
    bovendien, wie wil er gouden bananen verkopen?
    het is gewoon een kwestie van geduld, dat verzamelen van bananen.
    dat laatste zijn ze geloof ik wel een beetje mee bezig.
    heel af en toe kan je ze als belonging krijgen bij een event, dus wat dat betreft is er misschien nog hoop.
    maar er zijn in elk geval nu veel meer quests met Baha-ep dan eerst, dus het is al flink verbeterd, dus ik denk niet dat BP dit zal doen.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  3. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Aangezien dit het nut van de gouden bananen geheel teniet zal doen zal dit idee niet tot uitvoering komen. Het is de bedoeling dat er moeite wordt gedaan om de gouden bananen te verdienen en zo meer dingen te kunnen vrijspelen. Als ze zo makkelijk te verkrijgen worden is de uitdaging op Bahamarama weer volledig weg en dat was net niet de bedoeling. De gouden bananen zijn nog niet zo lang in het spel en verandering op korte termijn zit er niet in, het is al heel wat dat we ze incidenteel bij een event tegen zijn gekomen.

Verder wil ik je verwijzen naar deze thread voor als je weer een idee wil plaatsen: https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/stop-lees-dit-eerst-voordat-je-gaat-posten.7695/

~gesloten~

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.