snelbemesten

Discussie in 'Overig archief' gestart door BaukeS, 21 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BaukeS

BaukeS Halfgod

waarom bestaat er een snel zaaimodus en een snelbewatermodus, maar geen snel bemest modus.
    als ik al mijn akkers wil bemesten met alle soorten mest, ben ik daar 10 minute mee bezig, daarom stel ik voor een snel bemest modus te maken voor alle soorten mest.
    dan gaat het bemesten een stuk sneller.
    laat weten of je het er mee eens bent!

.Kiko17. en tootje vinden dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

De reden dat we de zaaicirkel om het gewas hebben gekregen, was om dergelijke uitbreidingen mogelijk te maken. Dat is twee producers geleden, nieuwe producers nieuwe prioriteiten, maar ik ben wel voor.

3. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Ja met de komst van de zaaicirkel werd inderdaad beloofd, dat in de toekomst ook snel gemest zou kunnen worden. Op dezelfde manier als het water geven dus. Maar ja, wat betekent in de toekomst? Het blijkt in ieder geval wel verre toekomst te zijn. xDxD
    Ik hoop er ook nog steeds op dus..

4. 123Pien

123Pien Forum freak

Ik zou dit ook een zinvolle uitbreiding vinden. Graag dus!

5. ariesgirl

ariesgirl Actieve auteur

Als ze te veel gaan uitbreiden, worden de knechten straks niet meer verkocht omdat het zonder knechten te makkelijk gaat. Dus misschien dat ze daarom bewust een beetje treuzelen met het invoeren hiervan?

6. sopor1

sopor1 Junior expert

met de knechten in 1 keer vol bemest

7. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Deze vraag komt wel vaker langs, zelfs al vanaf ongeveer het begin van het spel.
    Mest, supermest en Suzi's mest zijn echter niet tegen boerenduiten bij het spel aan te schaffen en zullen derhalve niet in de snelfunctie worden opgenomen. (Mest wel tegen BD op de markt maar dat is een andere spelroutine en is niet bij het spel zelf).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.